اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

قلعه رودخان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از اختصاص یک میلیارد و 500میلیون تومان برای ساماندهی قلعه رودخان خبر داد.

قلعه رودخان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه ستاد سلامت دریا با اشاره به 71 منطقه نمونه گردشگری گیلان اظهار کرد: 34 میلیارد تومان برای این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساماندهی قلعه رودخان در فومن خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان باید از مواهب طبیعی استان استفاده صحیح شود.

سعادتی ایران را کشوری اسلامی و انقلابی توصیف کرد و گفت: حساسیت ویژه‌ای در امر گردشگری باید به‌وجود آید.

استاندار گیلان خواستار ارائه برنامه‌های برجسته گردشگری از طرف فرمانداران شد و تصریح کرد: به فرهنگ و اخلاق در جامعه باید توجه شود.

وی مقبولیت نظام اسلامی را در اجرای احکام الهی دانست و ابراز کرد: اماکن گردشگری گیلان باید نظارت شوند.

سعادتی با تاکید براینکه مسئولان باید به ارزش‌ها در جامعه توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های پیشگیرانه در مسائل اخلاقی تاثیرگذار است.

این مسئول، به اجرای 70 طرح سالم‌سازی دریا در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: 48 طرح دریا با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

استاندار گیلان خواستار تجهیز طرح‌های دریا شد و بیان کرد: مسئولان تکلیف شرعی و انقلابی دارند که بر امور نظارت داشته باشند و از تمام ابزارها باید برای این امر استفاده کنند.

وی به اختصاص اعتبارات برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و افزود: فعالیت‌ها باید برون‌سپاری شده و به بخش خصوصی واگذار شود.

سعادتی از کاهش 40 درصدی غرق‌شدگان دریا در سواحل گیلان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: گیلان 274 کیلومتر ساحل دارد و برای ساماندهی آن باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در جلسه ستاد سلامت دریا بر ساماندهی تفرجگاه‌ها و طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکید کرد و گفت: برخورد انتظامی و قضایی در آخرین مرحله قرار دارد.

ابراهیم قائدرحمتی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید در مسائل اجتماعی به وظایف خود عمل کنند، افزود: مسائل اخلاقی نیاز به بسترسازی و فرهنگ‌سازی دارد.

وی خواستار اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا به نحو مطلوب شد و بیان کرد: طرح‌های اثرگذار فرهنگی باید در طرح‌های دریا اجرا شود.

قائدرحمتی با تاکید بر مسدود شدن جاده‌های فرعی منتهی به سواحل، اظهار کرد: اسکان نیروهای انتظامی در طرح‌های ساحلی باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس پلیس گیلان به افزایش طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌های سالم‌سازی دریا باید به نحو مطلوب اجرا شود.

سید ولی‌الله عظمتی فرماندار رشت نیز در جلسه مذکور حضور نجات غریق در تمام نقاط خطرآفرین سواحل دریا در کاهش غرق‌شدگان را تاثیرگذار عنوان کرد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول