اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

باید وزن علمی فارغ‌التحصیلان دانشگاه بیشتر از وزن مدرک باشد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فارغ‌التحصیلانی داشته باشیم که وزن مدرکی آنها بیشتر از وزن علمی ایشان باشد.

باید وزن علمی فارغ‌التحصیلان دانشگاه بیشتر از وزن مدرک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی عصر امروز در همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی آموزش‌ها در دانشگاه کشور اظهار داشت: نباید فارغ‌التحصیلانی داشته باشیم که وزن مدرکی آنها بیشتر از وزن علمی ایشان باشد.

وی افزود: باید نیازهای پژوهشی منطقه را بررسی کرده و در مسیر توسعه کیفی مراکز دانشگاهی منطقه گام برداریم.

منتخب مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از فضای انتخابات بیرون بیاییم، گفت: ما از مسئولانی که وفادار به اسلام بوده و در مسیر تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند، حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: اعتقادی به سیاسی‌بازی و سیاسی‌کاری نداریم و اگر بنده پشت سر مردم یک شهر حرف بزنم باید از تک تک مردم آن شهر حلالیت بطلبم.

خان‌محمدی با بیان اینکه مردم این منطقه از غیورترین و دوست‌ داشتنی‌ترین مردم هستند، بیان کرد: با این وجود گاهی اوقات از روی ساده‌انگاری‌ها آمدیم شعار معنوی دادیم ولی هدفی مادی داشتیم.

وی تصریح کرد: باید حریم‌ها را برداریم و ما مسئولان هر جا که احساس کردیم به تکلیفمان عمل کنیم و برای ارتقای خودمان نجنگیم.

منتخب مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده و مسئولان بدهکار محرومان هستند، گفت: باید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در این میان سیاست‌کاری و سیاست‌بازی جز برای حفظ یک پست و یا ارتقا به پستی دیگر نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه از سرمایه‌دار و سرمایه‌گذار حمایت خواهیم کرد، عنوان کرد: امیدوار هستیم که در آینده نزدیک بتوانیم در زمینه ایجاد رشته‌های جدید به‌ویژه در مقطع دکتری در منطقه گام برداریم.

خان‌محمدی افزود: همه باید در تحریم‌ها نقش داشته باشیم و اگر آن روز دلاورمردان و بسیجیان ما در جنگ برابر دشمن به پیروزی رسیدند امروز نیز باید ما در عرصه علم بر دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول