اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد

فارغ‌التحصیلی نخستین دختر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: نخستین دختر رشته کارشناسی ارشد دریانوردی کشور فارغ‌التحصیل شد.

فارغ‌التحصیلی نخستین دختر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

امین بهزادمهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: صدیقه زارعی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته دریانوردی با گرایش حمل و نقل دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، طی آیینی به عنوان نخستین دختر ایرانی از پایان‌نامه‌اش با عنوان "شناسایی فاکتورهای کلیدی در انتخاب یک بندر برای تهیه تدارکات از سوی شرکت‌های کشتیرانی" دفاع کرد و با کسب نمره 19 و 25 صدم فارع‌التحصیل شد.

صدیقه زارعی نیز گفت: مدرک کارشناسی خود را با عنوان مدیریت بازرگانی دریایی، گرایش حمل و نقل نیز پیشتر از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اخذ کرده است.

وی افزود: این رشته با روحیات مردان سازگاری بیشتری داشته از طرفی نیاز به اطلاعات زیاد در امور دریایی و تسلط به زبان انگلیسی دارد زیرا تمامی مطالب آموزشی با این زبان بین‌المللی تدریس می‌شود.

زارعی که در هر دو مقطع کارشناسی و ارشد شاگرد اول گروهش بوده است، بیان داشت: مقاله پایان‌نامه‌اش به تازگی در همایش تکنولوژی بین‌المللی دریایی سنت پطرزبورگ در کشور روسیه پذیرفته شده و در خرداد ماه باید برای ارائه سخنرانی به این کشور که در علوم دریایی سرآمد است، سفر کند.

صدیقه زارعی ضمن ابراز خوشحالی و با تشکر از اساتید راهنمایش که باعث آسان شدن سختی‌های تحصیل شده است از امید به آینده و موفقیت‌های بیشتر سخن گفت.

گفتنی است: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزون بر 30 سال قدمت آموزشی دارد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول