اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 اردیبهشت برگزار می‌شود

نخستین جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه علمی- کاربردی ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین از برگزاری نخستین جشن فارغ‌التحصیلی این مرکز خبر داد.

نخستین جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه علمی- کاربردی ورامین

مهدی کردبچه امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری نخستین جشن فارغ التحصیلی این مرکز خبر داد و گفت: ساعت 9:30 روز بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با فرخنده میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن و در راستای تکریم شخصیت این بانوی بزرگوار و به نوعی تقدیر از همکاری فارغ التحصیلان دانشگاه در حفظ حجاب و رعایت اخلاقیات، نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مرکز علمی- کاربردی ورامین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی- کاربردی مرکز ورامین اظهار داشت: در این مراسم که با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محمد حسن میرزا محمدی مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مسئولان شهرستان، اعضای هیئت امنا و اساتید و دانشجویان مرکز برگزار می‌شود از بیش از 350 دانشجوی این دانشگاه که در رشته‌های فناوری اطلاعات، معماری و حسابداری فارغ التحصیل شده‌اند و حدود 50 تن از اساتید آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

این مسئول بیان داشت: همچنین پس از این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار می‌شود ساختمان جدید واحد خواهران مرکز، واقع در میدان رازی ورامین ساختمان شهید مهتدی افتتاح و نیز کلنگ پروژه عظیم ساختمانی این مرکز دانشگاهی در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع زده می‌شود.

کردبچه ضمن تاکید بر تقدیر از اساتید مرکز افزود: تقدیر از مقام معلم و آموزگار در واقع تقدیر از همه خوبی‌های موجود در عالم است و ما به سهم خود سعی کردیم از زحمات اساتید مرکز به نحوی در خور، در مراسم مذکور تقدیر شود.

این گزارش حاکی است، مرکز علمی- کاربردی شهرداری ورامین در سال 88 در راستای ارتقای سطح علمی منطقه راه‌اندازی شده و هم اکنون حدود هزار دانشجو در رشته‌های فناوری اطلاعات، حسابداری، حقوق، بازیافت، امور فرهنگی و معماری در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول