اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

واگذاری اراضی ملی به فارغ‌التحصیلان کشاورزی و روستاییان بیکار

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی از آمادگی اداره کل منابع استان برای واگذاری اراضی ملی به فارغ‌التحصیلان کشاورزی و روستاییان بیکار خبر داد.

واگذاری اراضی ملی به فارغ‌التحصیلان کشاورزی و روستاییان بیکار

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رستم صادقی بعد از ظهر امروز در کارگروه کشاورزی شهرستان اهر اظهار کرد: در راستای طرح توسعه کشاورزی که ریاست جمهوری و استاندار آذربایجان‌شرقی نیز بر اجرای این طرح اهتمام ویژه‌ای دارند این اداره کل آمادگی دارد به اراضی ملی که دارای مجوز تأمین آب باشند برای فارغ‌التحصیلان و روستاییان بیکار به صورت اجاره‌های کوتاه مدت و بلند مدت واگذار شد. 

وی تصریح کرد: با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با اداره کل منابع طبیعی استان شاهد گسترش طرح‌های بزرگ جنگل‌کاری در آینده نزدیک در استان خواهیم بود.

مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی، افزود: افزایش جنگل‌کاری تاثیرات قابل توجهی در تثبیت خاک و جلوگیری از هدر رفتن آب این منطقه دارد.

صادقی در ادامه تاکید کرد: حفاظت و مراقبت از منابع طبیعی یک وظیفه ملی است و همگان باید بر این وظیفه اهتمام داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اهتمام جدی همگان به امر حفاظت و مراقبت از منابع ملی مراتع و بیابان‌ها باید مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه توسعه باغات در اراضی شیب‌دار یکی از برنامه‌های عمده این اداره در مسیر توسعه جنگل‌کاری در استان است، گفت: این طرح نزدیک به 500 هکتار در طول سه سال گذشته اجرایی شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول