اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد

فارغ‌التحصیلی 1526 دانشجوی واحد رشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از فارغ التحصیلی یک هزار و 526 دانشجو در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 90-89 خبر داد.

فارغ‌التحصیلی 1526 دانشجوی واحد رشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید علی میرابراهیمی ظهر امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصلی دانشجویان ورودی سال 88 به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر47 هزار فارغ‌التحصیل تقدیم جامعه کرده است، اظهار داشت: از این تعداد 20 هزار و 445 نفر مرد و 27 هزار و 103 نفر زن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مراسم فارغ‌التحصیلی از 120 دانشجوی برتر در هر رشته و مقطع قدردانی به عمل می‌آید، از فارغ‌التحصیلی یک هزار و 526 نفر دانشجو در نیم‌سال دوم 90- 89 خبر داد.

این مسئول، دوران تحصیلی را به دلیل وجود نشاط و طراوت جوانی ماندگارترین لحظات زندگی انسان دانست و تصریح کرد: این دوران بیش از دیگر خاطرات در ذهن انسان باقی می‌ماند.

وی با اشاره به مقدس بودن امر آموزش و آموختن اذعان داشت: افراد تحصیل‌کرده موجب سربلندی خود، خانواده و جامعه هستند.

میرابراهیمی، اشتغال را یکی از مشکلات و وظایف اساسی جامعه در برابر افراد تحصیل‌کرده دانست و خاطرنشان کرد: جوانان با ادامه تحصیل و کارآفرینی احساس خطر نسبت به آینده را از خود دور کنند.

معاون دانشجویی واحد رشت نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مقدس نظام اسلامی ایران اظهار داشت: تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترش زیرساخت‌های آموزشی متعدد و متنوع در تمام نقاط ایران اسلامی است.

حسین شریفی با بیان اینکه در این مسیر دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسالت خود را بر این مبنا تعریف کرده است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد برای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و عدالت اجتماعی توانسته است در بخش آموزش گام‌های موثر و مفیدی را بردارد.

وی افزود: زمانی که از فارغ‌التحصیلی صحبت می‌کنیم به این معنا نیست که با تحصیل و مراکز پژوهشی و آموزشی خداحافظی می‌کنیم بلکه نیاز عمیق انسان به علم و تحصیل در حوزه‌های مختلف همیشه احساس می‌شود.

این مسئول، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی را تنها بهانه‌ای برای تشویق دانشجویان کوشا و ساعی در عرصه علم‌اندوزی عنوان کرد و اذعان داشت: فارغ‌التحصیلی به معنای کنار کشیدن از تحصیل نیست.

به گزارش فارس، دانشجویان برتر تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های تحصیلی شیمی، دامپزشکی، مهندسی تولیدات دامی، مهندسی کشاورزی علوم دامی، زراعت، گیاه‌پزشکی، آب، باغبانی، مدیریت صنعتی، مامایی، پرستاری، میکروبیولوژی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، تربیت بدنی و مربیگری، تربیت بدنی و دبیری، جغرافیای انسانی با گرایش شهری و روستایی، جغرافیای طبیعی، کارتوگرافی، علوم سیاسی، حسابداری، مدیریت صنعتی، جغرافیای توریسم، جغرافیای برنامه‌ریزی روستایی، اقلیم شناسی، جغرافیای سیاسی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، زبان و ادبیات فارسی و فیزیک تجلیل شدند.

تقدیر از 20 دانشجوی رشته رایانه در مقطع کاردانی دانشکده سما رشت نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول