اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان خبر داد:

فارغ‌التحصیلی 300 نفر از دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان از فارغ‌التحصیلی300 نفر از دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان خبر داد.

فارغ‌التحصیلی 300 نفر از دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حمید رضا تاجداری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به بیان عملکرد دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان از بهمن 1382 فعالیت آموزشی خود را در دو رشته صنایع غذایی گرایش شیر و فرآورده‌های لبنی و کشاورزی در مقطع کاردانی به صورت ترمی آغار کرد و در حال حاضر پس از گذشت هشت سال تعداد رشته‌های موجود در این مرکز آموزشی به 11 کد رشته ترمی و پودمانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی دولتی است که به دو صورت ترمی و پودمانی دانشجو پذیرش می‌کند و در دوره ترمی داوطلب در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق آزمون سراسری دانشگاه دانشجو می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان به رشته‌های ترمی و پودمانی اشاره کرد و گفت: رشته‌های ترمی موجود شامل شیر و فرآورده‌های لبنی، شیمی آزمایشگاهی، تربیت مربی مراکز پیش دبستانی است.
وی تصریح کرد: رشته‌های پودمانی این دانشگاه شامل گیاه پزشکی، دامپزشکی، تکنولوژی تولیدات زراعی است.
تاجداری همچنین به رشته‌های کارشناسی ناپیوسته ترمی و پودمانی اشاره کرد و افزود: رشته‌های کارشناسی ناپیوسته ترمی شامل تکنولوژی شیر و فرآورده‌های لبنی، IPM یا مدیریت تلفیق آفات است.
وی تاکید کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته پودمانی، رشته آسیب شناسی اجتماعی ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان در ادامه به رشته‌های اضافه شده در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در مقطع کاردانی پیوسته ترمی مربی کودک، تکنولوژی تولیدات باغی تدریس می‌شود.
وی اضافه کرد: ثبت نام دوره‌های ترمی به پایان رسیده و ثبت‌نام دوره‌های پودمانی از 20 تا 27 شهریور ماه بوده و همچنین ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته ترمی در آبان ماه سال جاری صورت می‌گیرد.
تاجداری تصریح کرد: تعداد کل دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی 400 نفر است و تاکنون 300 نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
 
* عدم مالکیت ساختمان مرکز بزرگ‌ترین مشکل دانشگاه است
وی در ادامه به تفاهم نامه منعقد شده بین این مرکز آموزشی و مرکز فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: با استقرار نظام ملی مهارت و فناوری، آموزش‌های مهارتی به صورت جدی در شهرستان گلپایگان به اجرا در ‌می‌آید.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان گفت: تنها مشکلی که در این مرکز وجود دارد، عدم مالکیت ساختمان مرکز محسوب می‌شود و این دانشگاه در یکی از ساختمان‌های مازاد جهاد کشاورزی فعالیت خود را انجام می‌دهد و طی هشت سال گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.
وی در ادامه به پیشرفت این دانشگاه در آینده اشاره کرد و گفت: در صورت حل مشکل واگذاری ساختمان، شاهد پیشرفت و گسترش کمی و کیفی این مرکز هستیم و رشته‌های کارشناسی ارشد را نیز پذیرش می‌کنیم.
تاجداری همچنین به فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و یادآور شد: با ادارات و مراکز صنعتی و کارخانه‌ها تفاهمنامه به منظور همکاری منعقد شده و همچنین مرکز مشاوره تخصصی در اختیار دانشجویان قرار گرفته و کانون‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در این مرکز تشکیل شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول