اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

اصحاب فرهنگ و هنر توهین به ساحت امام هادی(ع) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس امام هادی(ع) را محکوم کردند.

اصحاب فرهنگ و هنر توهین به ساحت امام هادی(ع) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرس اینترنتی http://www.ershad-khn.ir، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، انجمن‌های فرهنگی هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری‌های استان، نظر به اینکه اخیراً هتک حرمت‌های فراوان توسط برخی افراد کوردل و معاند نسبت به امام هادی(ع)، حرم مقدس و ملکوتی ثامن‌الائمه(ع)، حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و قطب عالم امکان، صاحب عصر حضرت بقیةالله الاعظم(عج) صورت گرفته و روز به روز بر دامنه این یاوه‌گویی‌ها افزوده می‌شود، بیانیه‌ای صادر کردند.

این بیانیه می‌افزاید: اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی با محکوم کردن این عمل موهن و بی‌شرمانه خواننده ایرانی مقیم آلمان به ساحت مقدس امام هادی(ع) که به دلیل ضعف و ناتوانی خود هر از چند گاهی به یک سری اقدامات جاهلانه دست می‌زند که اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، به قرآن کریم و این بار هتک حرمت به امام هادی(ع) نمونه‌ای از این اقدامات جاهلانه است که موجب انزجار شیعیان دل سوخته‌ی ائمه معصومین(ع) و خدشه و برانگیخته شدن احساسات میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: امت حزب الله و ولایتمدار خراسان‌شمالی؛ کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، این بار دست یزید زمانه از آستین شهرهایی بیرون آمده که سلاحشان هتاکی و توهین است. شعر می‌خوانند و قلم می‌زنند، این بار صدای «هل من ناصر ینصرنی» به گوش می‌رسد و شیعیان را ندا می‌دهد، ولی گذشت آن زمانی که فقط 72 نفر لبیک گفتند، اینک 72 میلیون سرباز لبیک گو آماده جانبازیند.

در بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی خاطرنشان شده است: مسلمانان مصمم‌تر و راسخ‌تر از گذشته با وحدت و یکدلی در راستای آرمان‌های والای ادیان الهی تمام همت خود را به کار خواهند گرفت باشد که مرهمی بر قلب زخمی و داغ‌دیده مولایمان حضرت حجت ابن الحسن العسگری(ع) شویم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول