اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

اهانت به امام هادی(ع) تداوم توطئه اسلام‌هراسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: اهانت به امام هادی(ع) تداوم توطئه اسلام‌هراسی است.

اهانت به امام هادی(ع) تداوم توطئه اسلام‌هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: امام هادی(ع) در سخنی گفتند که خداوند دنیا را دار آزمون قرار داده است و آخرت را دار عقبی و آزمون دنیا برای رسیدن به ثواب آخرت است.

امام جمعه تربت‌حیدریه در ادامه اهانت به امام هادی(ع) را تداوم توطئه اسلام‌هراسی بیان کرد و افزود: استمرار مظلومیت امامان معصوم(ع) در طول تاریخ خود دلیل روشنی بر تاثیر شگرف توجه به آن بزرگواران در زندگی شیعیان و محبان و هر ناظر آزاده‌ای است و بدیهی است که دشمن در برابر این تاثیرات شگرف آرام نمی‌گیرد و از هر راهی درصدد تضعیف این رابطه مستحکم و الگوگیری برمی‌آید.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های اخیر دشمنان، خودفروختگی و جاسوسی عده‌ای در خارج از کشور هم‌چون قاتل شهید علی‌محمدی دانشمند هسته‌ای کشور و اهانت شخصی به مقدسات اسلام و امام هادی(ع)، گفت: این اقدامات خائنانه برای ایجاد شکاف و اختلاف بیشتر میان مردم است و جا دارد مراجع حکمی همانند سلمان رشدی را در مورد هتاکی یک خواننده نسبت به امام هادی(ع) اجرا کنند.

شریعتی‌تبار در ادامه به طرح خائنانه آل‌خلیفه و آل‌سعود اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند آل‌خلیفه ظالم و شاه خبیث عربستان و حامیانش که طرح خائنانه الحاق بحرین به عربستان را مطرح کردند در مقابل بیداری اسلامی در منطقه که به رهبری ایران اسلامی آغاز شده است راه به جایی نخواهند برد و عوامل آنان هم‌چون صدام، مبارک و قذافی در زباله‌دانی تاریخ دفن می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه دوم با شاره به روز جهانی بدون دخاینات گفت: استکبار جهانی با شکست تمام توطئه‌های خود علیه انقلاب اسلامی درصدد به تباهی کشاندن جوانان ما از طریق اعتیاد آنان به مواد مخدر است.

وی افزود: اعتیاد تمام ارزش‌ها را از بین می‌برد و در این ارتباط  دین، شرف، ناموس هیچ ارزشی برای معتاد ندارد و یک فرد معتاد مشکلات زیادی برای افراد خانواده و جامعه به بار می‌آورد.

شریعتی‌تبار خواستار مراقبت جدی خانواده‌‌ها در این زمینه شد.

گفتنی است مردم تربت‌حیدریه قبل از اقامه نماز جمعه از بازار روز تا مسجد جامع این شهرستان راهپیمایی کردند.

آنان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد، محاکم قضایی اقتدار ، اقتدار، خواستار رسیدگی برای جلوگیری از تکرار این‌گونه هتک حرمت‌ها شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول