اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به ساحت امام هادی (ع) صورت گرفت

تجمع عظیم عزاداران اردبیل در محکومیت هتک حرمت به ساحت امام دهم

خبرگزاری فارس: در پی اهانت به ساحت قدسی امام هادی (ع) در شام غریبان آن حضرت حسینیان با غیرت اردبیلی حرکت ددمنشانه ایادی استکبار را در این حرکت گستاخانه محکوم کردند.

تجمع عظیم عزاداران اردبیل در محکومیت هتک حرمت به ساحت امام دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که جمعه شب و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد هیئت‌های مذهبی، طلاب، روحانیون، سینه‌زنان و زنجیر زنان محلات شش‌گانه اردبیل و هیئت وفاداران به ولایت گردهم آمده و حرکت اخیر دشمن نابکار را در اهانت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام هادی (ع) مورد مذمت و نکوهش قرار دادند.

در این مراسم معنوی که تا پاسی از شب ادامه داشت هیئت‌های مذهبی اردبیل در قالب محلات ششگانه به عزاداری پرداخته و بر تبعیت از آرمان مکتب آزادی‌خواهانه امام حسین (ع) در بیزاری از دشمن و مظلومیت ائمه معصومین به ویژه امام هادی (ع) بر سر و سینه زده و در شام غریبان امام دهم اشک ماتم ریختند.

در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی بزرگ‌ترین ویژگی زندگی پر از نور و رحمت امام هادی(ع) را مقابله با اندیشه‌های انحرافی دشمنان اسلام برشمرد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: آن حضرت با علم، یقین و فقاهت بی‌نظیر خود نه تنها شاگردان بسیاری را پرورش داد بلکه برابر اندیشه‌های منحرف عصر خود به جد ایستاد.

وی علت عصبانیت دشمنان را از سیره و مرام اهل بیت عصمت و طهارت نفوذ و تاثیرگذاری کلام گوهربار ائمه هدی برشمرد و اضافه کرد: دشمن از نام و شخصیت ممتاز ائمه اطهار ترس و واهمه دارد اما هراس واقعی از اندیشه‌ای است که مروج حق و عدالت و راستی و پاکی است.

این مسئول ائمه اطهار را محک و میزان اعمال و رفتار در دنیا و بهترین پایه برای رسیدن به سعادت اخروی اعلام کرد و بیان داشت: استکبار جهانی امروز در پوشش آتش زدن قرآن کریم اهانت به ساحت پیامبر مکرم اسلام، ائمه هدی و کتاب‌های ارزشمند دینی تنها به دنبال ایجاد نوعی رعب و وحشت در دل آزادی‌خواهان است که احساس می‌کنند ترویج اندیشه ناب اسلام منافع آنها را به خطر می‌اندازد.

ستوده در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما وظیفه سنگینی را در بیان واقعیت‌ها و حقایق جامعه داریم و اگر می‌خواهیم در انتشار معارف اهل بیت موفق عمل کنیم باید سختی‌ها و دشواری‌ها را نیز به جان بخریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دیگر نقاط استان اردبیل نیز در سالروز شهادت امام هادی (ع) آئین‌های سوگواری و بزرگداشت شعائر اسلام برگزار شد و شرکت‌کنندگان در حرکت خود اقدام گستاخانه خواننده مرتد مزدورصفت توهین کننده به ساحت امام هادی (ع) را محکوم کرده و خواستار استرداد وی به ایران و اعدام او شدند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول