اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده عملیات فتح خرمشهر:

وظیفه ما انتقال روحیه مقاومت به نسل جوان است

خبرگزاری فارس: یکی از رزمندگان عملیات فتح خرمشهرگفت: امروز وظیفه ما انتقال روحیه مقاومت به نسل جوان است.

وظیفه ما انتقال روحیه مقاومت به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، یارمحمد عرب‏عامری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز مقاومت و پایداری که در گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: در فتح خرمشهر، صبر و ایستادگی نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این روز فرخنده، مردم مسلمان ایران اسلامی وحدت خود را به تمام جهان ثابت کردند.

رزمنده عملیات فتح خرمشهر افزود: عملیات بیت‏المقدس در چهار مرحله صورت گرفت و سرانجام در آستانه اذان ظهر، نخستین نیروهای اسلام وارد خرمشهر شد و شهر به تصرف کامل اسلام درآمد.

وی تأکید کرد: دشمن امروز در صدد ضربه زدن به ارزش‏های ما بوده و وظیفه ما این است که با تبعیت از ولایت ارزش‏های اسلامی را پاسداری کنیم.

رزمنده عملیات فتح خرمشهر به عوامل پیروزی ایران اشاره کرد و گفت: امکانات جنگی ایران بسیار محدود بود، اما رهبری امام راحل و ایمان رزمندگان و وحدت آنان موجب این پیروی شد.

عرب‏عامری افزود: امروز جوانان باید پرشورتر و انقلابی‏تر از دوران دفاع مقدس بوده و از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

وی گفت: اگر امروز در هر شهر و روستا از گلزار شهدا گذر کنیم، شاهد مجموعه‏ای از شهیدان سوم خرداد 1360 هستیم و این شهیدان الگویی از ملت مقاوم ایران هستند.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: شب و روز در پی این بودیم تا ایرانی آباد داشته باشیم و ملت ایران با تبعیت از رهبری و ایستادگی مقابل تهدیدات بعد از هشت سال مقاومت، دشمن را نابود کردند.

عرب‏عامری تصریح کرد: خرمشهر به دلیل اینکه در کنار دهانه خلیج فارس قرار گرفته، برای عراق اهمیت دارد و عمران و آبادانی بصره در گرو بندر خرمشهر است.

وی تأکید کرد: عملیات فتح خرمشهر از 10 اردیبهشت 1361 آغاز شد و در چهار مرحله این عملیات پیش رفت و 6 هزار شهید، خون خود را برای پیروزی خرمشهر فدا کردند.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول