اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از جشنواره تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر

3 اثر نمایشی در خرمشهر به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر سه اثر نمایشی در خرمشهر به صحنه می‌رود.

3 اثر نمایشی در خرمشهر به صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عصر امروز چهارم خردادماه دو اثر از استان‌های کرمانشاه، اصفهان و یک نمایش از کشور تاجیکستان در قالب جشنواره تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر به اجرا در می‌آید.

نمایش "سال هزار و سیصد و ... بعد از جنگ" به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه ساعت 19 در تالار فانوس خرمشهر، نمایش "مرگ ناصری" به کارگردانی علی آذرچین از فولاد مبارکه اصفهان ساعت 19 در تالار خلیج فارس و نمایش "سربازان قطاری" به کارگردانی ناظر ملک‌اف از کشور تاجیکستان ساعت 21 در تالار مهر آبادان به صحنه می‌روند.

همچنین قرار است کارگاه آموزشی با عنوان "بررسی انتقادی شخصیت پردازی در نمایشنامه نویسی دفاع مقدس" توسط سعید اسدی برگزار شود. این کارگاه ویژه کارگردانان نمایش‌های حاضر، نمایشنامه نویسان و تعدادی از کارگردانان منتخب استان خوزستان است که 8 خردادماه در تالار هتل کاروانسرا که محل استقرار گروه‌هاست، برگزار خواهد شد.

سعید اسدی در ابتدای این ورک شاپ متدها و شیوه‌های آموزشی اولیه را مطرح می‌کند و در ادامه گفتمان دوطرفه در خصوص بررسی انتقادی شیوه شخصیت‌پردازی در نمایشنامه‌های دفاع مقدس شکل می‌گیرد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر از امروز تا هشتم خردادماه در شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول