اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه:

فتح خرمشهر معیارهای جنگ در دنیا را تغییر داد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: فتح خرمشهر معیارها و اصول جنگ در دنیا را تغییر داد.

فتح خرمشهر معیارهای جنگ در دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی رزمجو چهارشنبه شب در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام سعدآباد اظهار داشت: شهدا نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی داشتند و با تقدیم جان خود در مسیر اعتلای نظام گام برداشتند.

وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا و تکریم این عزیزان امری لازم است که تمام مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اهمیت فتح خرمشهر خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر از وقایع و رویدادهای مهم دفاع مقدس است و در سوم خرداد در واقع شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی بودیم.

رزمجو تصریح کرد: تبیین رویدادهای دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های رزمندگان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا جوانان با افتخارات دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در ادامه گفت: فتح خرمشهر در واقع معیارها و اصول جنگ در دنیا را تغییر داد و توانمندی‌ها و قابلیت‌های رزمندگان را جایگزین اصول جنگ کرد و باید سوم خرداد را برای نسل امروز تشریح کنیم.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه کشور بیان کرد: امروز فضای کشور فضای بسیار مناسبی است و حماسه‌آفرینی شهدا تا قرن‌های آینده نیز ماندگار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند با این ویژگی‌های انقلاب اسلامی در برابر ایران اسلامی ایستادگی کند.

رزمجو تصریح کرد: خدا را شاکریم که رهبری بزرگ داریم که سکاندار نظام است و علاوه بر رهبری ایران اسلامی، رهبری مسلمانان جهان را بر عهده دارد و بسیار خرسندیم که امت خوب و قدرشناسی داریم که پشت سر رهبر ایستاده است.

وی بر لزوم تجلیل از ایثارگران تاکید کرد و گفت: تمام ایثارگران و رزمندگان و جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام دارند و باید یاد این عزیزان گرامی داشته شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول