اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

فتح خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار را شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: مقاومت رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر موجب شکست هیمنه پوشالی استکبار و متجاوزان شد.

فتح خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی چهارشنبه شب در مراسم دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس در روستای آراسنج و خونان بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: مقاومت و دلیری رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی موجب سقوط و شکست قدرت پوشالی دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: اسلام به مسلمانان وعده داده است که اگر در راه رضایت خداوند جهاد کنند قطعا امدادها و یاری‌های غیبی آنان را همراهی و مدد می‌رساند.

فرماندار بویین‌زهرا آزادسازی خرمشهر را یکی از الطاف بزرگ خداوند به ملت و رزمندگان اسلام عنوان و تصریح کرد: ملت که جانانه و با شور و انگیزه خاصی از کیان و استقلال خود پاسداری می‌کنند قطعا مورد عنایت و توجه الهی قرار می‌گیرند.

طاهرخانی با اشاره به لزوم قدرشناسی و پاسداشت ارزش‌های رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی بیان کرد: امروز اقتدار و عزتی که در کشور وجود دارد مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان دلاور و با ایمان در جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی مردم با یکدیگر همواره خواست تمام شهدا و ایثارگران بوده است، اضافه کرد: رمز پیشرفت و کسب افتخارات نظام اسلامی این است که ملت و مسئولان با وحدت و انسجام کافی در امور کشور گام برداشته و سبب بیمه شدن اقتدار و عزت کشور شوند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان امروز در سراسر کشور مظهر و نماد قدرت هستند، بیان کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به عنوان شاخص‌های کنونی ملت و مظهر تجلی اقتدار جمهوری اسلامی هستند.

طاهرخانی ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران نظام در هر پست و جایگاهی که قرار دارند، موظف به احترام و ارزش‌گذاری مستقیم به خانواده‌های معظم شهدا هستند.

وی عنوان کرد: قطعا با بصیرت و آگاهی انقلابی مردم، عرصه برای ظهور ایرانی مقتدر و توسعه‌یافته در جهان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان وقتی همه این دستاوردها و پیشرفت‌های جوانان ایرانی را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و پزشکی مشاهده می‌کنند، خشمگین شده و از نقشه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه ملت انقلابی ایران طراحی کرده‌اند، مأیوس می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول