اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان:

درس فتح خرمشهر تبعیت از اوامر و نواهی خدا و ولایت است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: درس بزرگ فتح خرمشهر تبعیت از اوامر و نواهی خدا و ولایت است.

درس فتح خرمشهر تبعیت از اوامر و نواهی خدا و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی عصر پنج‌شنبه در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه سوم خرداد تنها یک حادثه و عملیات در تاریخ دوران دفاع مقدس محسوب نمی‌شود، اظهار کرد: این عملیات نقطه عطفی در حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود که آغازی برای فتوح بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف شد.

وی عملیات آزادسازی خرمشهر را تجلی حضور ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌ها در راستای تحقق وعده الهی دانست و گفت: سوم خرداد روزی بود که خداوند به وعده خود عمل کرد که بنابراین وعده خداوند نصرت و پیروزی را نصیب امتی می‌کند که جان و مال خود را در راستای حراست و دفاع از دین فدا کرده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه امام راحل فتح خرمشهر را با تعابیر و عبارات بی‌نظیری توصیف کرده است که نمونه آن "خرمشهر را خدا آزاد کرد" است، بیان داشت: این عبارت نشانگر عظمت این عملیات است که بر اساس آن زرق و برق مستکبران بر باد رفت.

وی با بیان اینکه درس بزرگ فتح خرمشهر تبعیت از اوامر و نواهی خدا و ولایت است، گفت: زمانی که این اتفاق افتاد الگوی بیداری اسلامی شد و فردای روز فتح خرمشهر صهیونیست‌ها بعد از 22 سال جنوب لبنان را ترک کردند که این روند نیز تا امروز ادامه دارد.

سردار آزادی با بیان اینکه صف‌بندی دینمداران در مقابل مستکبران دیروز در عرصه جنگ سخت بود و امروز در عرصه جنگ نرم، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه جنگ نرم کنونی با دشمن مقابله کنیم باید از حیطه نرم‌افزاری وارد شویم که در این زمینه یکی از راهکارهای مبارزه، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم پافشاری بر ارزش‌ها و حفظ دستاوردها و داشته‌های دین مبین اسلام و انقلاب گفت: سال گذشته در عرصه احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بهار اقدامات بسیار ارزشمندی توسط امام جمعه و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهر انجام شد که این شهر را برجسته کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه بر اساس عملکرد شایسته عظیمی‌زاده (امام جمعه سابق بهار) یک حرکت خودجوش و سازمان‌یافته و مردمی در راستای احیای امر به معروف در شهرستان بهار به انجام رسانید، عنوان کرد: این برنامه مدون آثار و برکات مهمی داشت که به خوبی قابل لمس است و جزو بهترین عملکردها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات و نوع فعالیت امام جمعه سابق شهر بهار پوششی استانی و کشوری داشت، خاطرنشان کرد: نوع فعالیت وی در دفاع از ارزش‌ها توأم با بصیرت و کوشایی بود که بر این اساس نیز در دوره غربت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر خدمات شایان توجهی را به انجام رساند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول