اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کنگان:

کنگان 13 شهید و جانباز تقدیم فتح خرمشهر کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کنگان گفت: کنگان 13 شهید و جانباز تقدیم فتح خرمشهر کرد.

کنگان 13 شهید و جانباز تقدیم فتح خرمشهر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان ابراهیم حق‌شناس عصر امروز در آیین گرامیداشت سوم خرداد در کنگان اظهار داشت: دفاع مقدس نماد ایثار و ایمان رزمندگان ایران اسلامی است و هیچ زمانی افتخارات رزمندگان از یاد مردم نخواهد رفت.

وی افزود: رزمندگان اسلام همواره با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب و با ولایت‌مداری در برابر دشمنان ایستادند و امروز نیز رمز موفقیت کشور پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگان به اهمیت فتح خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده امام راحل فتح خرمشهر در واقع فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بوده است.

حق‌شناس تصریح کرد: شهرستان کنگان با تقدیم پنج شهید، هشت جانباز و آزاده و 60 رزمنده در عملیات بیت‌المقدس دین خود را به خرمشهر عزیز و ایران اسلامی ادا کرد.

وی همچنین با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: بسیجیان همیشه مقاوم و آماده این بار در میدان جهاد اقتصادی لباس رزم بر تن خواهند کرد و با جهاد اقتصادی و تولید ملی ندای رهبری را لبیک خواهند گفت.

فرمانده سپاه کنگان خاطر نشان کرد: امروز باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم و همه مردم و مسئولان در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

بیان خاطره توسط امین شفیعی از یادگاران جنگ، اجرای حرکات رزمی توسط بسیجیان، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم به‌یادماندنی بود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول