اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجم خردادماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرمشهر گفت: به‌مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر در پنجم خردادماه سال جاری، همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم در منطقه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: 100 برنامه فرعی و 14 برنامه اصلی در سالروز فتح خرمشهر توسط ارگان‌های مختلف و نهادهای اجرایی خرمشهر به اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان پاره‌ای از برنامه‌های فرعی این روز بزرگ افزود: برپایی شب شعر مقاومت به زبان عربی و فارسی، افتتاح نمایشگاه هنرها و کتابت وصایای شهدا، نصب بنر شهدای محوری و شاخص در سطح شهر، اجرای سرود با حضور یک‌هزار و 359 دانش‌آموز پسر مقطع راهنمایی و ... از جمله برنامه‌های فرعی به ‌مناسبت بزرگداشت روز سوم خرداد در شهرستان بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر همچنین با اشاره به بخشی از برنامه‌های اصلی این سالروز حماسی گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در پنجم خردادماه، برگزاری مانور در ضلع شمالی اردوگاه شهید باکری، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهری، جنگ شادی و ... از جمله برنامه‌های اصلی سالروز فتح خرمشهر توسط نهادهای شهرستانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید با برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف، مردم به‌ویژه جوانان را به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رهنمون کرد، گفت: می‌توان با اجرای برنامه‌های مفرح و شاد در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان امروز مؤثر واقع شد.

محمدپور خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بوده که باید عظمت این روز حفظ و تبیین شود.

وی از فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزش‌ها یاد کرد و گفت: در این عملیات 7 هزار نفر از فرزندان ملت به شهادت رسیده و خون پاک خود را در راه آزادی خونین‌شهر تقدیم نظام اسلامی کردند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول