اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد زنجان:

آزادسازی خرمشهر تبلور ایمان و اعتقاد رزمندگان ایران بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر تبلور ایمان و اعتقاد رزمندگان ایران بود.

آزادسازی خرمشهر تبلور ایمان و اعتقاد رزمندگان ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام عنایت الله شامی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: ما هرچه داریم از امام خمینی (ره) داریم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد" بیانگر این است که مهم‏ترین عامل موفقیت رزمندگان کشور در دوران دفاع مقدس توکل و ایمان به خدا بوده است، خاطر نشان کرد: در واقع خرمشهر تبلوری از ایمان و اعتقاد به خدا و معنویت رزمندگان بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اگر باور و اعتقادات معنوی رزمندگان نبود موفقیت‏ها و پیروزی‏ها در جنگ به دست نمی‏آمد، اضافه کرد: رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس ایمان و اعتقاد ملت ما است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی جنگ احزاب و کشورهای مختلف علیه ایران بود، ادامه داد: رزمندگان ما با ایمان و اعتقاد خود در مقابل دشمنان ایستادند.

شامی با اشاره به قراردادهای ننگین گلستان و ترکمانچای در دوران گذشته تصریح کرد: ما با افتخار و سربلندی در دوران دفاع مقدس از خاک و کشور خود دفاع کردیم به گونه‏ ای که آثار این موفقیت‏ها در مجامع جهانی نیز مشاهده می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز به دلیل همان ایمان و اعتقادات دوران دفاع مقدس جهان در برابر ایران اسلامی تسلیم شده است، خاطر نشان کرد: کشورهای استکبار انرژی هسته ‏ای ایران را پذیرفته ‏اند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس برای تثبیت ولایت و اسلام ناب محمدی در مقابل دشمنان ایستادیم امروز نیز باید در جنگ نرم و در برابر هجوم دشمنان با اعتقاد راسخ بایستیم.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه ولایت است و اگر خواهان معنویت واقعی هستیم باید از ولایت آغاز کنیم.

شامی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: باید در پیروزی از آرمان شهدا و امام خمینی (ره) استمرار داشته باشیم.

لازم به ذکر است که در این مراسم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول