اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سوادکوه خبر داد

ارسال دستورالعمل اجرایی امر به معروف به پایگاه‌های مقاومت

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: دستورالعمل اجرایی آن در اختیار پایگاه‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال دستورالعمل اجرایی امر به معروف به پایگاه‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های سال جاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که جذب، تربیت، آموزش و ساماندهی بسیجیان در قالب طرح‌های مختلف در دستور کار ما برای سال جاری قرار دارد، گفت: ساماندهی بسیجیان در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین و طرح‌های دیگر این فرماندهی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: کیفی‌سازی حلقه‌های تربیتی و معرفتی و ارتقای حلقه‌های صالحین به استانداردهای قابل قبول نیز در برنامه‌ریزی سال 91 باید لحاظ شود.

وی به حضور افراد شایسته و توانمند در مسئولیت‌های فرماندهی حوزه‌ها، کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تاکید کرد و افزود: اثربخشی برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌های بسیج در مدیریت‌ها و سازماندهی نیروها مورد توجه قرار می‌گیرد.

درزی خاطرنشان کرد: بین برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف بسیج در عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی و ورزشی پیوند ایجاد می‌شود تا شاهد کیفی‌سازی فعالیت‌ها باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و متذکر شد: دستورالعمل اجرایی آن در اختیار پایگاه‌ها قرار می‌گیرد تا در حفظ و صیانت از ارزش‌های دینی تلاش بیشتری انجام شود.

این مسئول بر ارتقای آمادگی‌های دفاعی و رزمی بسیجیان تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی بسیج در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول