اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان:

هیئت‌های امر به معروف در محلات همدان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: در پایگاه‌های بسیج محلات هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود.

هیئت‌های امر به معروف در محلات همدان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)روزهای آینده برنامه‌هایی با رویکرد عفاف و حجاب برگزار خواهد بود.

وی ادامه داد: در پایگاه‌های بسیج هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود چرا که یکی از تأثیرگذارترین رده‌های بسیج همین بسیج محلات است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان تصریح کرد: به دلیل این که درصد بالایی از جوانان و نوجوانان در بسیج محلات حضور دارند تشکیل هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی یادآور شد: جلسه توجیهی با محوریت نیروی انتظامی با مدیران رستوران‌ها و باغ رستوران‌ها درباره مبحث مهم امر به معروف و نهی از منکر مصوب می‌شود که هفته آینده جزئیات آن بررسی می‌شود.

قنبری در این جلسه مصوب کرد: ادارات موارد قابل طرح را به دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند تا جلسات ستاد و نتیجه‌ آن مفید و قابل اجرا در جامعه باشد.

وی گفت: در خصوص پخش برنامه از صدا و سیما با محوریت امر به معروف و نهی از منکر مشکلی نداریم مهم‌ترین مشکل ما در خصوص تولید این چنین برنامه‌هاست که بسیار کم است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در پایان سخنانش گفت: در رابطه با مجامع امور صنفی تمام افراد و کسبه‌ای که می‌توانند در رابطه با بحث امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و به نوعی در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول