اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت:

تحقق امر به معروف مشکلات اخلاقی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بافت گفت: اگر ما بتوانیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به نحو احسن انجام دهیم، خیلی از مشکلات اخلاقی و اعتقادی در ادارات برطرف می‌شود.

تحقق امر به معروف مشکلات اخلاقی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سید رضا حسینی صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف این شهرستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین موضوع‌های مهم دین مبین اسلام است، چنان که امام حسین (ع) هدف شهادتش را امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: اهمیت این جلسات زیاد است و موجب می‌شود، مسائلی مانند امر به معروف و نهی از منکر که در ادارات ما کم‌رنگ شده است، احیا شود و یادآوری این‌ها خالی از لطف نیست.

حسینی گفت: ادارات دائماً با امر به معروف و نهی از منکر سر و کار دارند و اگر برخورد با ارباب‌رجوع را درست و با اخلاق انجام دهیم به این موضوع کمک می‌کنیم.

وی اذعان داشت: موضوعاتی که در جلسه قبل امر به معروف و نهی از منکر مصوب شده به درستی انجام نشده است و باید اقدامات لازم صورت گیرد، اگر ما بتوانیم این فریضه را به نحو احسن انجام دهیم، خیلی از مشکلات اخلاقی و اعتقادی در ادارات برطرف می‌شود.

حسینی بیان داشت: ادارات فرهنگی شهر مانند آموزش و پرورش، ‌ارشاد و ... باید برنامه‌های جذاب در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی عنوان کرد: مسئولان ادارات باید کارهای پژوهشی در زمینه‌ی امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول