اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

امر به معروف در مدارس احیا شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: امر به معروف باید در مدارس احیا شود و معلمان نباید امر به معروف را فراموش کنند.

امر به معروف در مدارس احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگیان برگزیده بسیجی که در سالن همایش خانه علوم و فنون استان قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار شهید معلم تقدیم انقلاب شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از شغل معلمی گفت: معلمی کارخانه انسان‌سازی بوده و معلمان به تربیت انسان‌ها اهتمام دارند، بنابراین باید معلمی را قدر بدانید و برای شغل خود اهمیت قائل شوید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: خداوند نخستین معلم عالم هستی بوده و پیامبران را به عنوان معلمان تعلیم و تربیت انسان‌ها فرستاده و نخستین آیات قرآن درباره خواندن و تعلیم و تعلم است.

وی عنوان داشت: تشکل بسیج ارزشمند است و خدمات فراوانی برای نظام ما داشته و یکی از تشکل‌هایی بوده که مانند خورشید می‌درخشد.

امین‌جعفری ادامه داد: بهترین نیروها بسیجی هستند و خداوند به شما توفیق معلمی و بسیجی بودن را داده است.

وی با بیان اینکه برای شهید ممات معنا ندارد گفت: شهدا در این عالم رفت و آمد دارند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: امر به معروف در مدارس باید احیا شود و معلمان نباید امر به معروف را فراموش کرده بلکه لازم است در راستای این فریضه الهی گام بردارند.

وی عنوان داشت: مطالعه خود را به عنوان معلم بسیجی افزایش دهید تا بتوانید دانش‌آموزان را به عنوان نسل آینده کشور بهتر تربیت کنید.

امین‌جعفری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر الگوسازی گفت: شهدا بهترین الگوها هستند، بنابراین باید در زندگی خود آنها را سرمشق قرار دهید.

وی تاکید کرد: معلم بسیجی باید در صفوف نماز جماعت حضور داشته و نماز اول وقت بخواند و فکر خود را جهانی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: باید به عنوان بسیجی مراقب بود و افراد دیگر را نیز به سوی انقلاب جذب کرد.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان دانش‌آموز گفت: بیش از 300 یادواره شهدا در سال گذشته توسط بسیج فرهنگیان برگزار شده است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول