اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستاد احیای امربه معروف واحدهای تولیدی مازندران:

فعالان تذکر لسانی امر به معروف ونهی از منکر تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادارت و واحدهای تولیدی مازندران گفت: فعالان تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و واحدهای تولیدی تجلیل می‌شوند.

فعالان تذکر لسانی امر به معروف ونهی از منکر تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا فیاض ظهر امروز در همایش دبیران اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات و واحدهای تولیدی مازندران اظهار داشت: در سال 91 دو برنامه تخصصی با موضوع نقش امر به معروف ونهی از منکر در دست اجرا داریم که این برنامه با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ویژه کارکنان و خانواده‌های واحدهای تولیدی مازندران برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را احیای امر عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و گفت: نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب نیز برگزار می‌شود.

مدیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر ادارات و واحدهای تولیدی مازندران یکی از کارهای اساسی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شناسایی مصداق‌های تخصصی منکرها عنوان کرد و گفت: در سال جاری پنج مصداق معروف و پنج مصداق منکر را شناسایی و اجرای آن از طریق تذکر لسانی را در ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری کتابخوانی و مقاله‌نویسی در سطح ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: آموزش مستقیم و غیرمستقیم با موضوع امر به معروف و نهی‌ازمنکر نیز در برنامه کاری این ستاد در سال جاری قرار دارد.

فیاض با اعلام اینکه جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر مانند سال‌های گذشته برقرار است، یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی برای کاربردی کردن مصوبه‌های جلسه هستیم و طبق برنامه‌ریزی امسال 12 جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر برگزار می‌شود.

وی به تاثیرگذاری آموزش در احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: آموزش مستقیم امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اجرایی و  برنامه برای نهادینه کردن این موضوع در سطح جامعه نیز در دست بررسی قرار دارد.

مدیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر واحدهای تولیدی مازندران با اشاره به موثر بودن تذکر لسانی در احیای امر به معروف بیان داشت: آموزش صحیح تذکر لسانی یکی از ضروریات است و امسال دو دوره آموزش تخصصی لسانی امر به معروف و نهی از منکر در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر تذکر صحیح لسانی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده 10 نفر از کسانی که در ادارات و سازمانها به طور مناسب تذکر لسانی را اجرا کنند تجلیل می‌شوند.

انتهای‌پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول