اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:

شورای امنیت در جنایات رخ داده در جهان نقش دارد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: شورای امنیت و اعضای آن در جنایات رخ داده در جهان نقش دارند.

شورای امنیت در جنایات رخ داده در جهان نقش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه سوم خرداد نماد هشت سال دفاع مقدس ما است، اظهار داشت: تنها جرم ملت ما اسلام خواهی بود.

وی با اشاره به اینکه خیل عظیمی از جوانان کشور در دوران دفاع مقدس وارد صحنه‌ای شدند که توازن قوایی در این صحنه وجود نداشت، خاطر نشان کرد: همه قدرت‌های استکباری در مقابل ملت مظلوم و اسلامی خواه ایران صف‌آرایی کرده بودند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه برای براندازی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه کشورها با هم متحد شدند، اضافه کرد: برای آنها سخت بود که یک ملت جهان سومی در مقابل خواسته‌های آنها ایستادگی و قیام کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری و دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت دینی در کشور نگران منافع خود بودند، ادامه داد: آنها بروز انقلاب را در کشورهای خود نیز پیش‌بینی کرده و از آن می‌ترسیدند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دشمنان وقتی احساس کردند که با اقدامات ایذایی در مقابل ایران موفق نمی‌شوند همه امکانات خود را علیه ایران به روی کار آوردند، تصریح کرد: آنها با برآوردهای نظامی خود می‌خواستند ایران را در یک هفته تصرف کنند.

وی با بیان اینکه برآورد دشمنان به ظاهر صحیح بود، یادآور شد: تنها چیزی که آنها در برنامه‌ها و برآوردهای خود به آن توجه نکرده بودند ایمان و از خودگذشتگی ملت شریف ایران بود.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه همان دولت‌ها و کشورهایی که ادعای ایجاد امنیت در جهان را دارند جنایت‌های زیادی را در بخش‌های تصرف شده ایران انجام دادند، خاطر نشان کرد: همه جنایت‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد شورای امنیت و اعضای آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن جنایات دست دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر تروریسم و جنایتکاری می‌بینیم دست پرورده شورای امنیت است، اضافه کرد: اینها افرادی هستند که ادعای ایجاد امنیت در دنیا را دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند اما وقتی با مقاومت و ایستادگی ملت مواجه شدند و بسیج وارد صحنه شد، فهمیدند که برآوردشان اشتباه بود، اظهار داشت: اگر امروز دشمن جرات ورود به خاک ایران را ندارد به دلیل درسی است که از دوران دفاع مقدس گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به خاطر خون شهدا و ایثار رزمندگان ایران امروز عظمت و عزت خود را حفظ کرده است، ادامه داد: ملت‌های دیگر به عزت کشور ما غبطه می‌خورند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ما باید به تکلیف و وظیفه دینی خود عمل کنیم، اظهار داشت: حفظ آبرو و عزت کشور به دلیل عمل شهدا به تکالیف دینی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ما فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی به جامعه انتقال نداده‌ایم، تصریح کرد: هنر امروز آموزش و پرورش تربیت شهید همت‌ها است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اگر فردی برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی میلیاردها تومان خرج کند یا برای رسیدن به مقام و پستی همه چیز را زیر پا گذارد، شرایط و وضعیت جامعه بهبود نمی‌یابد، افزود: ما اگر خواهان یک جامعه اسلامی هستیم باید مدرسه و خانواده را اصلاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از شهدا درس بگیریم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف الهی باید از خواهش‌های نفسانی خود بگذریم.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه کشور ما استعداد این را دارد که به عنوان الگو برای جهانیان مطرح شود، تصریح کرد: باید در این زمینه گام‌های موثری برداریم.

لازم به ذکر است، که در این مراسم از برگزیدگان مسابقات مختلف دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی تقدیر شد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول