اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامحسین الهام:

قطعنامه‌های شورای امنیت جواز تهاجم است

خبرگزاری فارس: مشاور حقوقی رئیس جمهور قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را جواز تهاجم دانست.

قطعنامه‌های شورای امنیت جواز تهاجم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامحسین الهام یکشنبه شب در همایش جایگاه رسانه در انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات آب منطقه‌ای مازندران اظهار داشت: بی‌تردید نقش و رسالت رسانه‌ها از اساسی‌ترین روش‌های پایداری و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امام راحل رسانه زنده و پویا قرن بیستم هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ای که تفکر نوینی را در دنیا رقم زد و هیچ ابزار ظاهری نداشت بلکه هنرمندی بود که حرکاتش را به یک رسانه پرنفوذ فراتر از مرزهای ایران رسانید.
مشاور حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه حضرت امام (ره)، رسالتی از جنس پیامبران داشت، تصریح کرد: رسالت روح الامین پیام‌رسانی است.
این مسئول ادامه داد: جنس نهضت انبیا که روح انقلاب اسلامی است انتقال پیام از طریق قدرت و شمشیر نیست بلکه تحول است.
الهام با اشاره به اینکه امام راحل نه کودتا کرد و نه گروهی مسلح را به میدان کشاند، یادآور شد: انسان‌ها را با اراده خودشان از وابستگی کفر و طاغوت نجات داد.
وی با بیان اینکه در پرتو این انقلاب، تمدن غرب فرو ریخت، خاطرنشان کرد: این فقط در امواج پیام چرخید و پیام مخاطبان فراگیر پیدا کرد چنان که پیام‌های آسمانی چنین مخاطبانی دارند و امروز امام چهره شناخته شده برای یک سرزمین نیست.
این مسئول گفت: ناسیونالیسم محدود و قوم‌گرای محدود کنند و سرکوبگر با همه ظرفیت در تلاش برای راکد کردن این جریان پویا گام برداشت اما نتوانست.
عضو هیئت موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جهان موج می‌زند و همه مشکل غرب مبارزه با چنین تفکری است، افزود: موج اسلام هراسی و ایران هراسی از این دوره آغاز می‌شود و قرآن‌سوزی توسط کثیف‌ترین آدم‌ها در این دوره اتفاق افتاد، گناه قرآن چیست که سوزانده می‌شود و مثل دیوانگان قرآن را می‌سوزانند.
وی با اشاره به اینکه همه مشکل غرب، اسلام است، ابراز داشت: امروز تمام قطعنامه‌های شورای امنیت جواز تهاجم است.
الهام با بیان اینکه امام راحل رسانه‌ای که جامعه را به تفکر وادارد طلب می‌کردند، متذکر شد: آیا رسانه‌های امروز غربی این رسالت را انجام می‌دهند؟
این مسئول یادآور شد: رسانه‌های غربی آنقدر اطلاعات نادرست، پراکنده و سازمان یافته القا می‌کنند که کسی مجال اندیشیدن نداشته باشد.
مشاور حقوقی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: امام و انقلاب اسلامی جامعه متفکر می‌خواهند چرا که اداره جامعه اسلامی، اداره کلاس تیزهوشان متفکر است، امام جامعه را عوام نمی‌داند.
وی بیان داشت: امروز اگر کسی در کشور رسانه را بیش از ارزش آن بشناسد، شخص مقام عظمای ولایت است.
الهام با اشاره به اینکه سال 84 اتفاق بزرگی از جنس انقلاب اسلامی افتاد، گفت: انتفاضه عدالت صورت گرفت.
این مسئول افزود: موج استقبالی که در سال 88 در ساری و مازندران از رئیس جمهوری دیدم انتفاضه عدالت بود که مردم به میدان آمده بودند تا از کسی که علیه تبعیض و بی‌عدالتی اعتماد کرده بودند دفاع کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات فرصت جدیدی برای تجدید قوای دشمن است، عنوان کرد: جنگ روانی و پنهان کردن چهره‌هایی که خیمه دشمن را در داخل برپا کرده و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند و به اسم جمهوری اسلامی می‌خواهند نگاه‌ها را به ایران معطوف کنند همان کسانی که از مکتب ایرانی هم حرف می‌زنند از همین جنس هستند و باید مراقب این حرکت بود.
عضو هیئت موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی متذکر شد: باید امروز دستمان را به سمت کسانی دراز کنیم که پرچمدار عدالت خواهی هستند.
الهام در پایان سخنان خود اذعان داشت: در عرصه قلم می‌توانید کاری کنید که انتخابات تبدیل به مساله امنیتی نشود.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول