اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

شهدای فتنه استمرار استراتژی هدایت انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای فتنه استمرار استراتژی هدایت انقلاب هستند.

شهدای فتنه استمرار استراتژی هدایت انقلاب هستند
سردار علی فضلی در حاشیه نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهدای فتنه شهید شدند تا خط امام و استراتژی هدایت انقلاب را که گفته امام بود استمرار دهند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ترور صیاد شیرازی در سال 78 نشان از عصبانیت استکبار و نقش بر آب شدن توطئه‌های آنان در ایران بود چرا که شهید صیاد شیرازی چنان ضربه‌هایی را به استکبار زده بود که استکبار در خواب هم آنها را نمی‌دید.
فضلی با بیان اینکه امام سه عامل قرآن، عترت و مردم را دست مایه پیروزی ایران در برابر توطئه‌ها اعلام کرد، افزود: بعد از امام (ره) آیت‌الله خامنه‌ای با هدایت‌های مولا وار خود بسیجیان را هدایتی دینی و الهی کرده و امروز آنچه از بسیج در کشور مشاهده می‌کنیم شجره طیبه‌ای است که بازوی قدرت ایران به شمار می‌رود.
این مسئول به دیدار ششم آذر سال جاری بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در آن دیدار و در گفت‌وگویی صمیمی با نخبگان بسیجی این دیدار را توفیقی از سوی خداوند اعلام داشتند و فرمودند تناسب میان هویت و حقیقت بسیج  با هویت عاشورا به چشم می‌خورد و این افتخار ماست که پیرو مکتب عاشورا و امام حسین باشیم.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عاشورا را اوج فداکاری و ایثارگری در تمامی تاریخ اعلام کرد و ابراز داشت: مسئله عاشورا و شهادت امام حسین ایثار در راه خدا و تحقق اهداف الهی امام حسین را به جهانیان نشان داد و آ‌غاز حرکتی شد که سید‌الشهد با تحرک عالمانه خود بذر محبت به اهل بیت و معرفت را در جهان را پاشید که این یکی از خصوصیات عاشورا است.
فضلی اظهار داشت: اگر مردم از بصیرت برخوردار نباشند اصلاح آنان مشکل است و هیچ گرهی از گره‌های آنان گشوده نخواهد شد اما بصیرت و معرفت و خداشناسی که امام حسین در جهان به وجود آورد پاشیدن بذر یک حرکت فزاینده تاریخی با محوریت عاشورا بود که از ظهر عاشورا یک جریان در تاریخ آغاز شد که این جریان رو به افزایش و گسترش است.
این مسئول اضافه کرد: بی‌جهت نیست که امام می‌فرماید این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته چرا که ظهر عاشورا امام حسین برای احیای کلمه حق و نجات خلق، همه داشته‌های خود را به میدان آورد و بسیج یعنی همین.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول