اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

شهدای دانش‌آموز الگوی نسل جوان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی نسل جوان هستند.

شهدای دانش‌آموز الگوی نسل جوان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس ‌در نشست هماهنگی هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون نقش ویژه و مهمی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند و در تمام صحنه‌های سخت شاهد حضور بسیجیان هستیم.
وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی نیز در دوران دفاع مقدس حضوری چشمگیر و مخلصانه داشتند و جان خود را تقدیم اسلام کردند.
فرمانده سپاه کنگان با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز الگوی نسل جوان هستند خاطرنشان کرد: باید شخصیت شهدای دانش‌آموز را برای نسل امروز معرفی کنیم تا نسل امروز بتواند با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز به سمت موفقیت و سربلندی حرکت کند.
امام جمعه بندر کنگان نیز با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان در صحنه جنگ حضور داشتند که یک نمونه آن شهید فهمیده است که به خاطر عشق و علاقه قلبی که به نظام، انقلاب و اسلام داشت خود را به جبهه رساند و در یک لحظه که احساس خطر کرد با آن جسم کوچک خود ولی با همت بالای خود یک صحنه عجیب و غریب خلق کرد که برای جهانیان غیر قابل باور بود.
حجت‌الاسلام محمود محمودی با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اذعان داشت: ما به عنوان یک بسیجی مکلفیم نسبت به ائمه اطهار(ع) ارادت داشته باشیم و به آنها اقتدا کنیم.
وی همچنین خطاب به نوجوانان و جوانان بسیجی گفت: مومن به سه ویژگی نیاز دارد یکی توفیق از طرف خدا، همان طور که به شما توفیق داده با لباس بسیجی در کلاس درس حاضر شوید؛ ویژگی دوم اینکه مومن یک واعظ درونی داشته باشد یعنی خودش، خودش را موعظه کند.
محمودی تصریح کرد: ویژگی سوم واعظ بیرونی داشته باشد یعنی اگر استادی او را موعظه کرد آن را به عنوان یک درس بپذیرد و شما به عنوان دانش‌آموز بسیجی اگر معلم یا پدر شما را نصیحت کرد آن را با جان دل بپذیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و بویژه در بین نسل جوان نهادینه کنیم و باید راه شهدا را تداوم ببخشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول