اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد در جمع خبرنگاران تاکید کرد

تسریع در تکمیل کمربندی شهید همت از اتوبان کرج

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل و ساخت کمربندی شهید همت از اتوبان کرج تأکید کرد.

تسریع در تکمیل کمربندی شهید همت از اتوبان کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌‌برداری از تقاطع غیر همسطح بصیرت در کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تکمیل این کمربندی مسیر عبوری به صورت حلقه جنونی به اتوبان وصل می‌شود که گامی موثر در جهت تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در این مسیر است.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده هم اکنون مسیر اجرایی این کمربندی تا قبل از پادگان به اتمام رسیده است که پیش بینی می‌شود با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی شهرداری تهران تا خرداد ماه سال آینده این مسیر زیرپوشش آسفالت قرار گیرد.

این مسئول با بیان این که این کمربندی با مشارکت بخش خصوصی تحت عنوان آزاد راه شمالی ایجاد می‌شود تأکید کرد:‌ مسئولان در بخش‌های گوناگون به ویژه بخش خصوصی باید همکاری و تعامل بیشتری را به منظور تسریع در احداث این پروژه با ما داشته باشند تا بتوانیم خدمتی دیگر را به مردم ارائه کنیم.

نیکزاد در ادامه سخنان خود به ساخت مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 55 هزار مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در حال ساخت است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده پیش از شروع سال جدید، مسکن 4 هزار خانوار به مالکان مسکن مهر تحویل داده شود.

*انجام دو پروژه مسکن مهر در شهرک ابریشم و ماهدشت کرج

وی در ادامه سخنان خود از انجام دو پروژه مسکن مهر در شهرک ابریشم و ماهدشت کرج خبر داد و گفت: در این راستا 6 هزار و 600 واحد مسکونی در این شهرک ابریشم و  11 هزار و 600 واحد مسکونی مسکن مهرنی در ماهدشت در حال ساخت است.

نیکزاد روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: طرح شاخت مسکن مهر یکی از مهمترین بزرگترین خدماتی بود که از سوی دولت خدمتگزار به مردم ارائه شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول