اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل اقتدار نظام هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی گفت: بدون تردید مهم‌ترین عامل اقتدار نظام، شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند که اعتلای ایران اسلامی را به دنبال داشته است.

شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل اقتدار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌ عمومی و امور فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س)، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی در مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل (ع‌) علمدار کربلا که در مهدیه شهدای گلزار سازمان بهشت زهرا (س‌) برگزار شد، با بیان اینکه جانبازان، آزادگان و ایثارگران مدال افتخار را بر سینه ایران اسلامی نصب کرده‌اند، گفت: باید به والدین شهدا نیز تبریک گفت که راه حسین (ع) و عاشورا را ادامه داده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهشت زهرا (س‌) جایگاه مقدسی است که 34 هزار شهید در آن آرمیده‌اند که 4 هزار تن از این شهدا گمنام هستند.

وی در ادامه با قدردانی از این اقدام شهرداری تهران که فرصت بازدید و حضور خانواده‌های معظم شهدا را به این مکان فراهم آورده است، افزود: همه هفته در این مکان یادواره شهدای مناطق شهر تهران از سوی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

ابوترابی فرد همچنین از همه کسانی که این مکان مقدس را به یک مرکز فرهنگی بزرگ ایثار و شهادت تبدیل کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران و جمعی از مسئولان سازمان بهشت زهرا (س‌) حضور داشتند، سینه‌زنی و ذکر مصیبت مادر حضرت ابوالفضل (ع) یار با وفای شهیدان کربلا انجام شد و با شعرخوانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سالهای دفاع مقدس پایان یافت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول