اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

تندیس شهدای دوران انقلاب تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از تهیه تندیس شهدای دوران انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

تندیس شهدای دوران انقلاب تهیه می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این تندیس‌ها با همکاری شهرداری اراک تهیه و در سطح شهر اراک نصب خواهند شد.
وی تصریح کرد: شهرستان اراک در دوران انقلاب 18 شهید تقدیم انقلاب کرده است که سعید ادبجو فرزند نجاتعلی نخستین شهید اراک است که در اول تیر ماه 1347 متولد و در 26 آبان ماه 1357 در سن 10 سالگی، شهد شیرین شهادت را چشید و نخستین شهید اراک لقب گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: با همکاری‌های به عمل آمده با شهرداری اراک مقرر شد شهرداری تا فرصت باقی مانده در صورت امکان نسبت به نصب تندیس شهید ادبجو اقدام کند.
هنرمند‌ دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان ادارات در ایام دهه فجر توسط مسئولان ادارات، گلباران قبور مطهر شهدا، تهیه تصاویر شهدای انقلاب استان به تعداد 41 شهید، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و برگزاری جشن پیروزی انقلاب را از برنامه‌های مهم بنیاد شهید در دهه فجر برشمرد.
وی گفت: دهه مبارک فجر دهه گرامیداشت بیداری و ظلم‌ستیزی مردم ایران است که باید باشکوه‌ هرچه بیشتر برگزار شود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول