اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

مردم ایران به شهدای انقلاب افتخار می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز نه تنها مردم ایران بلکه همه ملت‌های جهان به شهدای انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنند.

مردم ایران به شهدای انقلاب افتخار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده عصر امروز در آیین بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای ارومیه اظهار کرد: شهدا سند افتخار، آزادگی، عزت و سربلندی ملت ایران هستند.

وی افزود: اقتدار، صلابت، پیشرفت و امنیت این کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و در این راستا بزرگداشت نام و یاد شهدا در این ایام در اولویت اول است.

این مسئول با بیان اینکه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره باید در جامعه گرامی داشته شود، افزود: ما امروز در کنار مردان بزرگی ایستاده‌ایم که رفتند تا برای ملت ایران استقلال، آزادی، عزت و سربلندی را رقم بزنند.

جلال‌زاده با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب خاطرنشان کرد: تلاش برای ایجاد وحدت و حفظ انسجام و تمامیت ارضی کشور، بیدار کردن سایر ملت‌ها، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و دستیابی به دانش‌ روز از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این مسئول با گرامیداشت یاد خاطره رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اضافه کرد: به برکت خون شهدا امروز ملت ایران پله‌های پیشرفت و ترقی را طی می‌کند و به برکت افکار و اندیشه‌های امام بزرگوار ما امروز علمدار بیداری در جهان هستیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و در این راستا با بصیرت‌افزایی در جامعه از فرصت‌های به‌ دست آمده نهایت استفاده و بهره‌وری را ببریم.

جلال‌زاده تصریح کرد: ملت ایران امروز افتخار می‌کند در همان مسیری گام بر می‌دارد که سه دهه قبل برای آنها قیام کرد.

استاندار آذربایجان با تجلیل از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و روحیه استقامت و ایستادگی مردم ایران افزود: ما امروز به داشتن نیروهای مسلح مقتدر و جان برکف می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

در دومین روز از بزرگداشت دهه فجر، سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در سراسر آذربایجان غربی عطرافشانی و گلباران شد.

در این آیین‌ها که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مقامات و مسئولان محلی، روحانیان، پرسنل و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، اقشار مختلف مردم با تجلیل از قهرمانان هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان ارومیه که با حضور استاندار آذربایجان غربی، مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی، روحانیون در گلزار شهدای ارومیه برگزار شد، نیروهای نظامی و انتظامی با اجرای شامگاه نظامی در مزار شهدا نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

در ادامه مراسم استاندار آذربایجان غربی به همراه خانواده معظم شهدا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل به بنای یادبود شهدای انقلاب اسلامی ارومیه با خونین‌کفنان راه استقلال، آزادی، عزت و سرافرازی مردم ایران تجدیدپیمان کردند.

انتهای پیام/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول