اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

شهدای بسیجی الگو قرار گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانش‌آموزان برای همه مراحل زندگی خود شهدای بسیجی را به عنوان الگو انتخاب کنند.

شهدای بسیجی الگو قرار گیرند
آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان برای اینکه از مسیر راستین انقلاب اسلامی و خط ولایت فقیه منحرف نشوند باید همیشه و در همه حال شهدای بسیجی را ناظر و حاضر در اعمال خود ببینند تا به دنبال آن در همه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.
وی افزود: در طول سال به بهانه‌های مختلف افراد زیادی به این موضوع که، ما وامدار و بدهکار شهدای خود هستیم تاکید می‌ورزند ولی باید در راستای حراست از آرمان‌های آنها و صیانت از کشور در مقابل انواع آفت‌های اجتماعی، فرهنگی و .... همت کنیم تا پیام‌های انقلاب اسلامی بدون کمترین آسیب به نسل‌های بعد از ما انتقال پیدا کند.
این مسئول با بیان اینکه باید رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس به طور شفاف به دانش آموزان منتقل شود ادامه داد، برای اینکه راه شهدا در جامعه اسلامی ایران همچنان ادامه پیدا کند باید به شیوه‌های مختلف اعم از تولید فیلم، نشریات، تصاویر گویا و ... فرهنگ بسیجی‌‌وار زیستن، بسیجی‌وار شهید شدن را به نسل فعلی منتقل کنیم.
وی در ادامه به فرا رسیدن سالگرد شهادت حسین فهمیده نیز اشاره کرد و گفت: انجام اقدامی توام با شجاعت و ایثارگری توسط این نوجوان 13ساله، نام و نشان وی را برای همیشه در تاریخ ایران ثبت کرد ولی باید این اعتقاد را در جامعه و بین مردم خود نهادینه کنیم که حسین فهمیده‌ها در ایران اسلامی نه در آن زمان و در زمان فعلی کم نیستند به طوری‌که با بررسی خاطرات بر جای مانده از شهدا به این یقین می‌رسیم نوجوانان زیادی در میدان‌های جنگ به طور مسلح حاضر می‌شدند حتی در زمان فعلی نیز به دلیل مانوس بودن با رهبر فرزانه انقلاب، در همه عرصه‌ها در صورت مشاهده کوچکترین تهدید، برای صیانت از کشور سر از پا نخواهند شناخت.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هم‌اکنون سران کشورهای بیگانه با تجهیز همه امکانات خود برای منزوی کردن کشور ما در عرصه جهانی تلاش می‌کنند حال آنکه بحران اقتصادی و اجتماعی در داخل آن کشورها شکل گرفته و با راه افتادن جنبش‌های مختلف کنترل اوضاع جامعه از دست‌شان خارج شده است ولی در ایران مناسبات داخلی و بین‌الملی به طور منظم  و بدون تنش تداوم دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول