اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز فتح خرمشهر

رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در فارسان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز آزاد سازی شهر حماسه و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت‌المقدس در فارسان برگزار شد.

رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در فارسان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امام جمعه فارسان بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای انقلابی و بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بارها و بارها تاریخ ثبت و ضبط کرده است که ایرانی، غیرت و حمیت دارد و هیچگاه بیگانگان نتوانسته‌اند بر آن سیطره داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر با بیان اینکه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس خارج از تمام قواعد و قوانین تاکتیکی و نظامی بود، گفت: حزب بعث آزادی خرمشهر را محال عنوان کرده و حتی کلید بغداد را شرط آزادی خرمشهر عنوان کرده بود ولی اراده و لطف خداوند و ائمه معصومین (ع) بر این قرار گرفت که خرمشهر به دست شیرمردان ایرانی بار دیگر از چنگال حزب بعث و حامیانش در آورده شود و به آغوش ایران بازگردد.

پوراکبر با اشاره به اینکه فتح خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود، گفت: تاریخ انقلاب ما همچون دفتری است که هرچه زمان بگذرد بر برگ‌های زرین آن افزوده می‌شود.

امام جمعه شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر تنها سالروز آزادسازی یک شهر از دست متجاوزان نیست بلکه سالروز حماسه و افتخار آفرینی فرزندان دلیر و شجاع این مرز و بوم است.

وی گفت: در حقیقت حماسه آزادسازی خرمشهر از امداد‌های الهی و معجزه‌ای جاویدان در تاریخ اسلام و انقلاب بود به‌ طوریکه سرنوشت جنگ بعد از این فتح بزرگ دگرگون شد و تا امروز دشمنان از انجام عملیات نظامی علیه ایران هراس دارند.

به مناسبت سالروز آزاد سازی شهر حماسه و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت‌المقدس در سالن ورزشی سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در پایان این همایش به رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت‌المقدس لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول