اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استانداردسازی تولیدات صورت گرفت

21 هزار مذاکره فنی و مهندسی در اداره کل استاندارد قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قزوین گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و استانداردسازی تولیدات، در پنج و نیم سال گذشته 21 هزار مورد مذاکره فنی و مهندسی در استان قزوین صورت گرفته است.

21 هزار مذاکره فنی و مهندسی در اداره کل استاندارد قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن‌نایبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل استاندارد قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و استانداردسازی تولیدات، در پنج و نیم سال گذشته 21 هزار مورد مذاکره فنی و مهندسی در استان قزوین صورت گرفته است که به طور متوسط تعداد آن‌ها در هر روز کاری معادل 14 مذاکره است.

حسن‌نایبی افزود: مجموعه اقدامات مربوط به استانداردسازی اداره کل استاندارد استان قزوین در پنج سال گذشته در حوزه‌های متعددی به انجام رسیده است که صنایع شیمیایی، غذایی، نساجی، بسته‌بندی و سلولزی، مهندسی پزشکی، خودرو و نیرو محرکه و سکوهای گاز پرکنی از جمله آن‌ها به شمار می‌روند.

وی صدور 92 مورد پروانه استاندارد، ابطال 46 مورد پروانه، پیگیری برای استانداردسازی محصولات 400 واحد تولیدی و صنعتی و در نهایت استانداردسازی 373 مورد از آنها، 697 مورد اخطار و تذکر و هزار و 721 مورد نمونه برداری را از اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل در مدت پنج و نیم سال مدیریت خود در قزوین خواند.

مدیرکل سابق استاندارد قزوین خاطر‌نشان کرد: صدور 442 مورد گواهینامه تأیید آسانسور، 225 مورد آزمایش انجام‌شده در آزمایشگاه‌های اداره کل، دو هزار و 758 مورد نمونه‌برداری در صادرات و واردات، هزار و 333 گواهینامه صادراتی، یک‌هزار و 310 مورد مجوز واردات و همچنین آموزش و کارآموزی مسئولان کنترل کیفی معادل 24 هزار و 429 نفر ساعت بخش دیگری از این اقدامات به شمار می‌روند.

حسن‌نایبی تصریح کرد: علاوه بر آنچه گفته شد، در مدت یاد‌ شده درآمد گمرکات استان به دلیل واگذاری بخشی از مسئولیت گمرک تهران به قزوین، 900 درصد افزایش یافته است.

وی احداث ساختمان جدید اداره کل استاندارد استان قزوین را با پنج هزار متر مربع بنا مورد توجه قرار داد و بیان کرد: هم‌اکنون سقف ریزی این ساختمان در حال انجام است.

در این مراسم از خدمات علیرضا حسن‌نایبی مدیر‌کل سابق استاندارد قزوین قدردانی و محمود‌رضا طاهری به عنوان مدیر‌کل جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول