اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان:

تنها راه ارتقای تولید استانداردسازی در همه بخش‎هاست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: تنها راه ارتقای تولید، کارایی و استانداردسازی در همه بخش‎ها است.

تنها راه ارتقای تولید استانداردسازی در همه بخش‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استاندارد استان اظهار داشت: عرصه تولید عرصه فرهیختگان، هوشیاران و هوشمندان است چرا که تغییرات در عرصه تولید بسیار بالاست و به دلیل اینکه نیاز به سرمایه‎گذاری دارد باید هوشمندانه عمل کرد در غیر این صورت از کاروان تولید جا می‌مانیم.

وی با بیان اینکه تولید بر مبنای استاندارد به معنای رسالت مشتری‎محوری است گفت: عرصه تولید، عرصه یک نگاه بلند است و عرصه یک مغازه نیست که امروز آن را باز کرده و فردا مجبور به بستن آن باشیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه عرصه تولید عرصه تعهد است تصریح کرد: افرادی که در این وادی گام می‎نهند در یک افق بلند، سرمایه‎گذاری می‎کنند که در آن مقیاس‎ها، مقدارها و میزان‎ها معنا پیدا می‎کند لذا برای اینکه تولیدکنندگان در بازار باقی بمانند باید حدود کار آنها مشخص باشد و بر اساس ضوابط رفتار کنند.

غلامی خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی مقام معظم رهبری در سه محور مردم، دولت و در بخش تولید سخنانی فرمودند در زمینه اینکه به اتقان تولید توجه کنیم و تولیدات ما باید کارا، ماندگار و پایا باشند و در این راستا اگر همه عزم کنیم تا از تولیدات داخلی استفاده شود فرزندان ما در جایی دیگر مشغول به کار می‌شوند.

وی گفت: در بخش مردم برنامه‎هایی را در حال تدوین داریم و در دو کارگروه اقتصادی و اجتماعی بنا داریم کمک به اطلاع‎رسانی و فرهنگ‌سازی عمومی به منظور استفاده از کالاهای داخلی داشته باشیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در بخش استفاده از کالاهای داخلی سال گذشته کارگروه ویژه‎ای در استان شکل گرفت که از کالاهای داخل استان حمایت شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول