اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرک صنعتی شکوهیه قم:

شکوهیه شهرک صنعتی استاندارد است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: شهرک صنعتی شکوهیه قم از نظر تامین زیرساخت‌ها به یک شهرک صنعتی استاندارد نزدیک شده و از جایگاه مناسبی برخوردار است.

شکوهیه شهرک صنعتی استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی اظهار کرد: شهرک صنعتی شکوهیه قم یکی از شهرک‌های به نام و خوب کشور به حساب می‌آید و از نظر تأمین زیرساخت‌ها به یک شهرک صنعتی استاندارد نزدیک شده و در سال 88 به عنوان شهرک صنعتی برتر کشور معرفی شد و از سوی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این شهرک در حال حاضر 955 هکتار وسعت داشته و دارای تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفیت 2000 مترمکعب در شبانه‌روز است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در شهرک‌های صنعتی کشور سیستم استحصال آب صنعتی از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شکوهیه در شهریور ماه سال 90 با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌گیرد و با توجه به ساختار شرکت که درآمد و هزینه است، متناسب با درآمد و دریافت حقوق انتفاع، پروژه‌های عمرانی اولویت‌بندی و اجرا می‌شود.

سرپرست شهرک صنعتی شکوهیه یادآور شد: آماده‌سازی فاز اول شهرک صنعتی شکوهیه به وسعت 340 هکتار از ابتدای سال 76 آغاز شد و تا پایان سال 88 تأسیسات زیربنایی اعم از شبکه‌های آب، برق، گاز، مخابرات، فاضلاب و معابر تکمیل شده است.

وی بیان کرد: آماده‌سازی فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیه به وسعت 410 هکتار از ابتدای سال 83 آغاز شده و تاکنون شبکه‌های آب، برق، گاز، مخابرات، فاضلاب و بخش قابل توجهی از شبکه معابر آن تکمیل شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول