اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

رعایت همه استانداردها در برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همه استانداردها باید در برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در ارومیه رعایت شود.

رعایت همه استانداردها در برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی ظهر امروز در دیدار با نماینده فدارسیون جهانی والیبال اظهار داشت: در سال‌های اخیر میزبانی رویدادهای مهم ورزشی در شهر ارومیه نشان داده که این شهر به عنوان مهد والیبال کشور توانایی و شایستگی برگزاری مسابقات مهم ملی و بین‌المللی را دارد.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت تمامی استانداردهای لازم در برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال آسیا افزود: این استانداردها باید در زمینه فنی، اسکان، محل برگزاری و تمرین تیم‌ها در میزبانی مطلوب این مسابقات رعایت شود.

فتح‌اللهی با بیان اینکه مسئولان استان با مشارکت جمعی و عزم راسخ در برگزاری مطلوب این مسابقات همکاری می‌کنند، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در این شهر در سطح کیفی بالا، توانایی این شهر و استان را به اثبات رسانده است.

این مسئول ورزش را زبان گویای بین‌المللی خواند و تصریح کرد: ورزش سبب استحکام هر چه بیشتر اتحاد و دوستی بین ملت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به سابقه طولانی ورزش والیبال در شهر ارومیه بیان کرد: شهر ارومیه از نیم‌قرن گذشته با درخشش در میادین والیبال ایران، آسیا و جهان به عنوان مهد والیبال ایران شناخته شده است.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال در ادامه این دیدار اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌های این شهر در سطوح ملی و بین‌المللی این اطمینان وجود دارد که میزبانی این دوره از مسابقات با سطح کیفی بالا انجام می‌شود.

شان ریت با بیان اینکه والیبال ایران همواره در آسیا و سطوح جهانی یکی از قطب‌های اصلی این رشته محسوب می‌شود، اضافه کرد: کشور ایران رقیب مهم و جدی برای هر کشور و تیم والیبال محسوب می‌شود.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در مراسم قرعه‌کشی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال آسیا به ارومیه سفر کرده است.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از ششم تا چهاردهم مهر ماه امسال با حضور 16 تیم آسیایی به میزبانی ایران و در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین تایپه، استرالیا، ازبکستان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان، کویت، افغانستان، پاکستان و قطر در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول