اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره استاندارد همدان:

بهره‌وری با رعایت استانداردها محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان گفت: توجه به امر بهره‌وری با رعایت استانداردها محقق می‌شود.

بهره‌وری با رعایت استانداردها محقق می‌شود

فرهاد تیموری امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز بهره‌وری اظهار داشت: امروزه امر "بهره‌وری" در اقتصاد تمام کشورها به موضوع بی‌بدیل و مورد توجهی تبدیل شده که در همین راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای تحقق آن صورت گرفته است.

وی گفت: توجه به بهره‌وری موجبات رشد اقتصادی و کنترل تورم را فراهم و امکان دستیابی در سطح بالایی، استاندارد زندگی را میسر می‌کند.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان بهره‌وری را به معنای کار هوشیارانه و آگاهانه خواند و ادامه داد: به منظور توجه مردم جامعه به امر بهره‌وری باید فرهنگ‌سازی عمیقی بر روی این بحث مهم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سعادت و پیشرفت هر ملتی وابسته به کار و تلاش همه اقشار جامعه است و بهره‌‌وری معیاری برای ارزیابی عملکرد این فعالیت‌ها و تلاش‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌رود.

تیموری در ادامه به نقش استانداردها و رعایت آن در تحقق بهره‌وری پرداخت و اظهار داشت: رعایت استانداردها در جوامع بشری عامل مؤثر در پیشرفت جوامع و ضامن سلامت آنهاست که همین امر زمینه‌ساز توجه بیش از پیش به بهره‌وری را فراهم می‌آورد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی عامل پیش‌برنده توسعه کشور است که در همین راستا باید به امر کیفیت محصولات و بهره‌وری توجه شایانی صورت پذیرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول