اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

تجهیز 35 پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از تجهیز 35 پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد و مجهز خبر داد.

تجهیز 35 پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در برازجان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان در سال جاری در برازجان است و برای تحقق این مهم تلاش خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: زیباسازی فضای شهر و ساماندهی اماکن شلوغ برای رفاه و آسایش مردم امری لازم است که توسط مسئولان شهری در برازجان انجام می‌شود.

شهردار برازجان از تجهیز 35 پارک در شهر برازجان به امکانات استاندارد و مجهز خبر داد و خاطر نشان کرد: پارک‌های شهر برازجان به انواع تجهیزات و امکانات وسایل بازی و ورزشی، نیمکت و سطل زباله مجهز شده است.

 حسین‌آبادی از اتمام عملیات اجرایی چند طرح بزرگ عمرانی و زیرساختی در برازجان خبر داد و گفت: آسفالت کوچه شهید محمدزاده در شهرک امام (ره)، حاشیه بلوار الفتح، آسفالت کانال گاز کوچه شهید عسکری و کوچه‌های مادر 1-2-3 ، عملیات زیرسازی بلوار 28 متری جنب میدان مجاهد برازجانی و اصلاح ورودی یکی از کوچه‌های منشعب از خیابان پیروزی و همچنین اصلاح بلوار شریعتی از جمله این طرح‌هاست.

وی با اشاره به آغاز برخی پروژه‌های شهرداری نیز افزود: پروژه احداث میدان ورودی شهر از سمت بوشهر، خاکبرداری و بیس‌ریزی 2 کوچه واقع در کوی فرهنگیان، اجرای پیاده‌رو خیابان‌های اعتصامی، امامت و بلوارهای آزادگان و امام حسین (ع) و آماده‌سازی زیرساخت‌های آرامستان جدید شهر نیز از جمله این طرح‌هاست.

شهردار برازجان بیان کرد: پروژه‌های خیابان شورا، خیابان مجاهد برازجانی، جدول‌گذاری و خاکبرداری خیابان حد شرق فضای سبز فاز 2 شهرک امام (ره) و خیابان شهید دانشگر و سنگ‌چینی دیوار حفاظتی کوی حسین‌آباد، پارک کوی گرمسیری و پروژه تکمیل فاز  6پارک آزادی نیز در حال انجام است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: از تمام ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فضای شهر استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول