اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد

افتتاح اداره استاندارد در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افتتاح شد.

افتتاح اداره استاندارد در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم افتتاحیه اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس گفت: تاسیس اداره استاندارد در شهرستان گنبدکاووس رهاورد سفر سوم رئیس جمهوری است که با پیگیری‎های انجام شده برای خدمات‌دهی به شرق استان گلستان به مرکزیت شهرستان گنبدکاووس استقرار یافته است.

نظام‎الدین برزگر با اشاره به طرح توسعه این اداره در آینده اذعان داشت: تلاش می‌کنیم آزمایشگاه مجهز ویژه استاندارد نیز در این شهرستان استقرار یابد. 

وی خاطر نشان کرد: شرق استان گلستان مستعد توسعه است و این اداره نخستین اداره شهرستانی در استان گلستان است.

برزگر با بیان اینکه در کل کشور 152 نمایندگی استاندارد ملی ایران وجود دارد گفت: پیگیر یک ساختار مصوب برای اداره گنبدکاووس هستیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران سیاست سازمان ملی استاندارد ایران را عملکرد غیرمتمرکز عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده آزمایشگاه کرج به پژوهشگاه تبدیل شده و کارکرد این مرکز دادن کمک‎های پژوهشی به آزمایشگاه‎ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجلس هشتم 154 نماینده عضو فراکسیون استاندارد ملی ایران بودند اظهار امیدواری کرد: نماینده منتخب مردم گنبدکاووس نیز عضو این فراکسیون شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران توسعه ملی را منوط به استاندارد دانست و گفت: در این راستا سازمان ملی استاندارد که قبلاً تحت نظر یک وزارتخانه اداره می‌شد به عنوان سازمان ملی استاندارد ایران تحت نظارت ریاست جمهوری قرار گرفت.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی  نیز در این جلسه استانداردسازی را لازمه ارتقای کیفیت عنوان کرد و متذکر شد: در مصرف کالاها نیز باید الگویی استاندارد رعایت شود تا انرژی و بسترهای مفید از بین نرود.

سلیمان عباسی اذعان داشت: تلاش می‌کنیم از استاندارد در راستای خدمات بهتر به مردم و نظام اسلامی حمایت کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول