اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس:

معنای استاندارد باید استفاده خوب از ظرفیت‎های منطقه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گنبدکاووس گفت: معنای استاندارد استفاده خوب از ظرفیت‎های منطقه است.

معنای استاندارد باید استفاده خوب از ظرفیت‎های منطقه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی در مراسم افتتاح اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امسال از آن سال‎هایی است که استعداد و توانمندی شرق استان می‌تواند بهتر نمایان شود و منطقه گنبدکاووس با وجود بارش‎های الهی ظرفیت خود را نشان خواهد داد.

به گفته وی مسئولان کشوری با مقایسه قابلیت‎های شرق این استان با سایر استان‎ها می‌توانند ظرفیت‎های این منطقه را درک کنند و در راستای دادن خدمات بیشتر به توسعه و شکوفایی این استعدادها کمک کنند. 

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان گفت: اداره استاندارد در گنبدکاووس از جمله مصوبات رئیس جمهوری در سفر سوم به استان گلستان است که همزمان با یکصدمین سفر ریاست جمهوری افتتاح شده و قرار است شرق استان گلستان را پوشش دهد.

منصور قلیچ‎لی اضافه کرد: با ارائه 40 درصد از خدمات استاندارد در شرق استان گلستان شهرستان‎های گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، کلاله، مینودشت و خان‌ببین زیر پوشش اداره استاندارد ملی ایران قرار می‌گیرند.

وی نظارت بر جایگاه‎های سوخت را از وظایف اداره استاندارد برشمرد و بیان داشت: از 250 واحد صنعتی فعال در استان گلستان 40 درصد واحدها در شرق استان استقرار دارند که از مجموع 400 فرآورده تولیدی آنها هم حدود 40 درصد در شرق استان تولید می‌شود.  

قلیچ‎لی با بیان وجود 12 هزار واحد صنفی در استان متذکر شد: 40 درصد این واحدها در شرق استان هستند که به وسیله طرح طاها کنترل کیفیت می‌شوند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان با بیان اینکه اداره استاندارد ملی ایران علاوه بر بخش تولید در بخش خدمات هم فعالیت می‌کند از اجرای پروژه مهم استاندارد در گرگان خبر داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول