اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد زنجان:

طرح جامع استانداردسازی کالاها در زنجان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد، تحقیقات و فناوری زنجان گفت: طرح جامع استانداردسازی کالاها با عنوان طرح طاها در استان از سال گذشته اجرایی شده است.

طرح جامع استانداردسازی کالاها در زنجان اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود کارگرزاده ظهر امروز در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: بازرسی‌های لازم در راستای جلوگیری از توزیع کالاهای تاریخ مصرف گذشته از سوی اداره کل استاندارد استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های لازم در خصوص کالاهای مورد تایید سازمان استاندارد در استان انجام می‌شود، افزود: رعایت استاندارد اجباری و عرضه محصولات با کیفیت از سوی عوامل مرتبط ضروری است.

مدیرکل استاندارد، تحقیقات و فناوری استان زنجان بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات با کیفیت تاکید کرد و افزود: تذکرات لازم در این زمینه به واحدها ارائه شده و تا کنون نتایج مطلوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته طرح طاها در زمینه کنترل محصولات استاندارد در کشور اجرایی شده است، یادآور شد: با اجرای این طرح کنترل‌های لازم در مراکز عرضه و فروش صورت می‌گیرد.

کارگر زاده با بیان اینکه کنترل کیفیت محصولات از سوی این اداره کل صورت می‌گیرد، افزود: در سال گذشته در صنایع و بخش‌های مختلف این کنترل‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول