اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

برای تولید کالاهای استاندارد نیاز به خط ویژه اعتباری است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن گلستان از مسئولان خواستار خط ویژه اعتباری در قالب کمک‎های فنی و اعتباری شد و گفت: برای تولید کالاهای استاندارد نیاز به خط ویژه اعتباری است.

برای تولید کالاهای استاندارد نیاز به خط ویژه اعتباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه با مدیران استاندارد استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: پوشش دستگاه‎های نظارتی و حمایتی از نظر سخت‎افزاری و منابع دچار مشکل بوده که 90 درصد تفکر مدیریتی صرف تامین منابع و تجهیز واحدهای دولتی می‎شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اکثر واحدهای تولیدی با نگرش مصرف انرژی و فضای کسب و کار سال‎های قبل احداث شده‎اند لازم به تغییر ساختار در ماشین‎آلات و به‎روز شدن مدیریت هستند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان اضافه کرد: این منابع در قالب افزایش رقابت‎پذیری ایجاد اشتغال، مالیات، بیمه، عوارض‎های مستقیم و غیرمستقیم به خزانه دولت برمی‎گردد.

بهرامی تصریح کرد: در فضای کنونی چنانچه فقط در بحث همایش، مطرح و عملیاتی نشود به هیچ عنوان کارایی ندارد به طوریکه در چند ماه اخیر فرصتی از طرف شرکت شهرک‎های صنعتی استان به وجود آمده که توانستیم تعدادی از واحدها را برای اصلاح ساختار منابعی معرفی کنیم که نشان داده تاثیرگذار بوده و خروجی مناسبی داشته است اما کافی نیست.

وی از مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان خواست تا منابعی را برای ارتقاء کیفی واحدهای تولیدی در نظر بگیرد و خاطر نشان کرد: خانه صنعت و معدن آماده این همکاری است تا از طریق کارشناسی دقیق‎تر برای ارتقاء کیفی واحدهای موجود ارزیابی و منابعی را در نظر و این موارد را عملیاتی کند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان در پایان از اداره کل استاندارد گلستان خواست تا با همکاری دستگاه‎های قضایی و انتظامی، بازار را از قطعات و لوازم ماشین‌آلات بی‎کیفیت خارجی کم کند و اذعان کرد: انبارهایی که از لوازم بی‎کیفیت پر شده‎اند باید مورد پاکسازی قرار بگیرند تا آینده سالم و فرهنگ استاندارد داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول