اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

رزمندگان مفاهیم دفاع مقدس را انتقال دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های رایج دفاع مقدس از وظایف اصلی رزمندگان پیشکسوت برای بازگویی به نسل جوان امروز کشور است.

رزمندگان مفاهیم دفاع مقدس را انتقال دهند

حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با تحکیم ارتباط و پیوندشان با خداوند متعال از نیروها و امداد‌های غیبی برخوردار می‌شدند.

وی افزود: فتح خرمشهر هم نمونه‌ای از این امداد‌ها و یاری‌های خداوند متعال به گروه مسلمانان بود که موجب پیروزی مقتدرانه رزمندگان اسلام بر کفار و دفع توطئه و تجاوز دشمن بعثی شد.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم پاسداشت دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: پیشکسوتان و کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، امروز وظیفه دارند که با انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس زمینه گرایش و جذب بیشتر جوانان به سوی آرمان‌های جاودانه امام راحل (ره) را فراهم کنند.

زرینه اضافه کرد: باید تلاش و سعی کرد تا زمینه بهره‌برداری حداکثری و گرایش قشر جوانان به سوی معنویت و عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مهیا شود.

وی با اشاره به عملیات‌های متعدد رزمندگان اسلام و شکست‌های پی در پی نیرو‌های بعثی صدام در زمان جنگ تحمیلی تصریح کرد: همان کسانی که در زمان جنگ تحمیلی پشتیبان‌ اصلی عراق بودند و کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به صدام می‌رساندند چند سال پس از اتمام جنگ تحمیلی ایران و عراق به آن کشور حمله کرده و حاکم ستمگر عراق را سرنگون کردند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا اقتدار و عزت روزافزون ملت غیور ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران را نشانه‌ای از توجه خداوند بر ایران دانست و عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همواره و در همه‌حال پس از توکل بر خداوند متعال مدیون رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان بسیجی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در جایگاه نخست علم و فناوری منطقه قرار دارد، بیان کرد: جوانان و نوجوانان نخبه ایرانی امروز با همت و انگیزه مضاعفی که در تمام وجودشان دارند موجب اقتدار علمی جمهوری اسلامی در بین سایر کشور‌های جهان می‌شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا تلاش استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت‌ها و افتخارآفرینی‌های ایران اسلامی را طرح و نقشه‌ها را از پیش شکست خورده برشمرد و تصریح کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با همان بصیرت و آگاهی جوانان اوائل انقلاب و با تکیه بر دانش بومی و محلی خود سبب خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول