اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرمانداری گنبدکاووس انجام شد

افتتاح نمایشگاه ویژه آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نمایشگاه ویژه آزادسازی خرمشهر در دانشگاه گنبدکاووس گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه ویژه آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی صبح امروز از افتتاح نمایشگاه آزادسازی در همایش جنگ دیروز جنگ امروز که در سالن اجتماعات دانشگاه گنبدکاووس با حضور مسئولان سپاه، اساتید و دانشجویان برگزار شد با تشریح رشادت رزمندگان و شهدا در عملیات بیت‌المقدس و نقش این پیروزی در استمرار پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دانشگاهیان مسئولیت بزرگی در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته‌اند و در پیشرفت علمی و اقتدار کشور نیز نقش اساسی دارند و حالا که در آستانه سوم خرداد قرار داریم، امیدواریم با افتخارآفرینی عملیات بیت‌المقدس دوباره‌ای اتفاق بیفتد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش اقتصادی و فرهنگی رهنمودهای مهمی به ما داده‌اند افزود: رهبر معظم انقلاب مسائل فرهنگی را از سال‌ها قبل تحت عنوان‌های گوناگون مطرح کرده‌اند و سال گذشته با نامیدن سال جهاد اقتصادی و امسال سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی طرح اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند که این طرح اقتصاد مقاومتی مورد توجه دانشگاهیان است و دانشجویان می‌توانند در تبیین آن نقش مهمی را ایفا کنند و در تولید کار و سرمایه ایرانی باید از لحاظ اقتصادی قوی کار کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس با اشاره به تبلیغات غرب در تهاجم فرهنگی گفت: برای مقابله با این هجمه دشمن باید به اسلام ناب عمل کنیم و در این راستا الگوی ما حضرت فاطمه (س) است.

وی با بیان اینکه حجاب موضوعی است که دشمنان بسیار بر روی آن مانور می‌دهند اظهار داشت: در دوره جنگ تحمیلی دشمنان جوانان ما را شهید می‌‌کردند و شهید برای خود و خانواده و جامعه عزیز بود ولی امروزه تهاجم فرهنگی تلفات دارد جوانانی تلف می‌شوند که برای خود، خانواده و جامعه افتخار ندارند جنگ فرهنگی سخت‌تر از جنگ فیزیکی است و همه باید هوشیار باشیم. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس در ادامه خاطر نشان کرد: همه مسئولان و دانشگاهیان باید در شرایط تحریم و تهدید و تخریب برنامه‌ریزی داشته باشند تا اقتدار کشور حفظ شود، زیرا بیداری اسلامی و جنبش ضد سرمایه‌داری الگو گرفته از کشور ماست و ما باید در دنیا الگو باشیم.

قزل‌سفلی یادآور شد: باید برای مسائل و معضلات اجتماعی که دشمن درست کرده دانشگاه راهکار بدهد از جمله این مسائل موادمخدر است که به جامعه ما آسیب می‎زند، دشمن امروز به قیمت ارزان موادمخدر را در دسترس جوانان قرار می‌دهد و با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای جوانان را بی‌هویت می‌کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول