اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

فتح خرمشهر به مدد حضور مردم میسر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان به نقش مردم در موفقیت‌های نظام اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر نیز به مدد حضور مردم در صحنه میسر شد.

فتح خرمشهر به مدد حضور مردم میسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: زبان توان وصف پیروزی به دست آمده در سوم خرداد را ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل که دفاع از خرمشهر را دفاع از خاک نمی‌داند، افزود: بنا به فرموده ایشان دفاع از خرمشهر در واقع دفاع از ارزش‌ها محسوب می‌شد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه نیروهای عراقی حفظ خرمشهر را حفظ بصره تلقی می‌کردند، تصریح کرد: آنها با همه توان درصدد حفظ خرمشهر بودند، ولی رزمندگان با شجاعت، خرمشهر را از تسلط رژیم بعث عراق آزاد کردند.

وی بر لزوم قدردانی از رزمندگانی که در فتح خرمشهر حضور داشتند، خاطرنشان کرد: باید در نظر گرفته که فتح خرمشهر هم به مانند هر پیروزی دیگر به مدد حضور مردم در صحنه ممکن شده است.

اصفهانیان تاکید کرد: باید هنرمندان را به حفظ ارزش‌های کسب شده توسط رزمندگان تشویق کرده و قدردان تلاش‌های آنهایی بود که ارزش‌های دفاع مقدس را جاودانه می‌کنند.

شورای شهر زنجان در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در مورد اجرای چارت سازمانی شهرداری زنجان به اجرای این طرح که از طرف اعضای شورای شهر ارائه شده بود، رای داد.

بر اساس این مصوبه که سرپرست شورای شهر زنجان به تصویب آن به دلیل حاکمیت شرایط خاص مخالف بود، مصوبه قبلی شورا در مورد ایجاد دو معاونت در شهرداری زنجان لغو شده و بنا شد شهرداری زنجان بر اساس چارت مصوب موجود اداره شود.

در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان موضوع تمدید زمان احداث باغ پرندگان نیز مطرح شده که به دلیل نقص اطلاعات به کمیسیون برگشت تا در آنجا بررسی شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول