اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

فتح خرمشهر از افتخارات جوانان ایران است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان فتح خرمشهر را از بزرگ‌ترین افتخارات جوانان ایران اعلام کرد.

فتح خرمشهر از افتخارات جوانان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به حضور شش گردان از استان زنجان در عملیات فتح خرمشهر اظهار داشت: نام استان زنجان با فتح خرمشهر عجین شده است.

وی به حضور خود در دیدار با امام راحل بعد از فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حالی که همه انتظار تقدیر و تشکر امام راحل از رزمندگان را داشتند، ایشان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد که بیان‌کننده درس‌هایی است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به لزوم حذف پست‌های اضافه موجود شهرداری زنجان افزود: این پست‌ها هزینه‌های زیادی را به شهرداری زنجان تحمیل می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری زنجان به لحاظ نیروهای انسانی کوچک شود تا زمینه تقویت نیروهای مدیریتی و تخصصی فراهم شود.

خوشنام به تداخل وظایف بین معاونت‌های امور اجرایی و خدمات شهری در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: هرچند این دو معاونت وظایف را در بین خود تقسیم کرده‌اند ولی در بسیاری از موارد وظایف این دو معاونت با هم تداخل می‌کنند.

در ادامه جلسه دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز روز فتح خرمشهر را گرامیداشت و از حضور نمایندگان انبوه‌سازان و همچنین ساکنان خیابان خیام برای پیگیری مشکلات خود تقدیر کرد.

علی‌رضا بهرام‌خانی بر انتقادپذیر بودن اعضای شورای شهر زنجان تاکید کرد و گفت: اعضای شورا خود را مکلف به پاسخگویی به شهروندان می‌دانند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول