اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کمیجان خواستار شد

آشنایی جوانان با چگونگی آزادسازی خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کمیجان آشنایی جوانان با حماسه دفاع مقدس و چگونگی آزادسازی خرمشهر را ضرورتی ملی دانست.

آشنایی جوانان با چگونگی آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل عیسی‌آبادی بعد از ظهر امروز در جشن آزادسازی خرمشهر که با حضور دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: واقعیت‌های جنگ به ویژه خلق حماسه آزادسازی خرمشهر باید بدون کم و زیاد به جوانان انتقال داده شود و این یک ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: جوانان امروز باید بدانند که در هشت سال دفاع مقدس برای امنیت و آسایش این کشور چه جوانانی به شهادت رسیدند،  چه خون‌هایی به زمین‌ها ریخته شد و رزمندگان چه سختی‌هایی را تحمل کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور کمیجان با بیان اینکه جوانان باید ادامه دهندگان راه شهدا باشند افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه جوانان در مقابل خون شهدا این است که با تحصیل علم و فتح قله‌های علم و دانش مایه افتخار و سربلندی ایران عزیز شده و همچون شهدا عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورند.

عیسی‌آبادی ادامه داد: فتح خرمشهر حماسه ماندگار ایران است که نسل به نسل و سینه به سینه در قلب پر مهر این مردمان و نسل‌های آینده ثبت می‌شود و تا ابد در تاریخ این انقلاب خواهد درخشید.

وی افزود: سوم خرداد سال 1361 با اجرای عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر از چنگال صدامیان، این حادثه بزرگ در صفحات تاریخ ایران به ثبت رسید و باعث سرافرازی مردم ایران شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کمیجان اظهار کرد: دشمنان باید بدانند دیروز جوانان این مرز و بوم دست خالی در برابر تهاجمات آنان ایستادگی کردند و امروز نیز با تمام وجود و از عمق جان برای دفاع از این سرزمین آماده جانفشانی هستند.

عیسی‌آبادی افزود: بدون شک همانطور که رزمندگان در آن دوره برای آزادی خرمشهر جانفشانی کردند، جوانان امروز نیز برای تحقق اهداف نظام اسلامی، منویات مقام عظمای ولایت و اصول ارزشی انقلاب تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول