اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

فتح خرمشهر غلبه ایمان بر تمام ادوات جنگی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: فتح خرمشهر غلبه ایمان و عشق الهی بر تمام ادوات جنگی بود.

فتح خرمشهر غلبه ایمان بر تمام ادوات جنگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در نرماشیر به آیه 96 سوره اعراف اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر این آیه قرآن است که می‌فرماید "اگر مردم شهرها و آبادى‏ها ایمان آورده و تقوا پیشه کرده بودند، قطعاً درهاى برکات آسمان و زمین را بر آن‌ها مى‏گشودیم، اما آنها آیات ما را تکذیب کردند، پس ما هم به خاطر عملکردشان، آنها را با قهر خود گرفتیم".

وی به بیان خاطراتی از ایثار و فداکاری رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس پرداخت و افزود: در این عملیات تمام کفر با تمام قوا یک طرف بودند و جوانان و نوجوانان مومنی که سلاحشان ایمان و عشق به خدا بود طرف حق بودند.

امام جمعه نرماشیر گفت: نتیجه این امر فتح خرمشهر بود که تجلی غلبه ایمان و عشق الهی بر تمام ادوات جنگی بود.

ایرانژاد خاطر نشان کرد: خرمشهر فتح شد، زیرا رزمندگانی در صحنه بودند که برای اجرای فرمان امام خود سر از پا نشناختند و کمر همت بستند و عرصه عشق را با تأسی گرفتن از فرهنگ عاشورا در جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی در پایان به بیان خاطراتی از شهید محمود قلعه‌خانی پرداخت و از ایثارگری‌های این شهید والامقام نرماشیری در عملیات فتح خرمشهر مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش فارس، این جلسه با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری و حوزه مقاومت بسیج نرماشیر برگزار شد و جمع زیادی از فرهنگیان، پاسداران گردان امام حسین (ع) و مسئولان شهرستان در این آیین حضور داشتند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول