اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:

خدا در خرمشهر قدرت خود را به جهانیان نشان داد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا در خرمشهر قدرت خود را به همه جهانیان نشان داد.

خدا در خرمشهر قدرت خود را به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد اسماعیلی عصر امروز در همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 اظهار داشت: انقلاب ایران در اوج ناباوری و در مقطعی از تاریخ که کسی باور چنین تحولی را نداشت به پیروزی رسید.

وی افزود: در آن زمان هیچکس حتی خود شاه این کشور که به ظاهر بالاترین مقام را داشت دارای اختیاری برای اداره کشور نبود و در این وضعیت و شرایط انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به برکت رهبری امام خمینی(ره) و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید.

منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در تاریخ اسلام یک حکومت اسلامی به جای رژیم شاهنشاهی ایجاد شد.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: پس از سال‌ها در ایران نسلی پیدا شد که بر خلاف همه نسل‌های تاریخ اسلام کاری را انجام داد که نه تنها حکومت دینی را تشکیل داد بلکه تمام هزینه‌های تشکیل چنین حکومتی را خود پرداخت کرد.

اسماعیلی افزود: تاریخ اسلام تاکنون به خود ندیده بود که مردمی حاضر به تشکیل حکومت شده و بالاتر از آن تمام هزینه‌های تشکیل این حکومت را نیز به شخصه بپردازند.

وی با بیان اینکه همه قدرت‌های استکباری و عوامل آن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و به دنبال ساقط‌کردن آن بودند، گفت: روحیه ایستادگی و ایمان جوانان ما تنها چیزی بود که دشمن آن را در برآوردهای خود محسوب نکرده بود و همین امر سبب شد که همه معادله‌های دشمنان به هم بریزد.

منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی که خرمشهر سقوط کرد، مردم بی‌دفاع و مظلوم این شهر و سایر شهرها و روستاها با یک وضعیت اسفناکی مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی با کمترین آموزش‌ها وارد میدان جنگ شدند و این در حالی بود که دشمن می‌خواست طی یک هفته به هدف شوم خود دست پیدا کند.

اسماعیلی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس موجب آزادسازی بیش از 5 هزار کیلومتر از خاک نظام جمهوری اسلامی ایران شد، بیان کرد: ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان به حزب بعث عراق، آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی ثابت کرد که این ملت با همه ملت‌های دنیا متفاوت است.

وی افزود: امروز هم آمریکا و استکبار جهانی با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در پشت مرزهای جمهوری اسلامی پرسه زده و به خود اجازه ورود به خاک ایران را نمی‌دهد و این مهم به خاطر درسی است که آن سال‌ها از ملت ایران گرفت.

منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز یاد کردن ما از شهدای هشت سال دفاع مقدس و از شهدایی که بهترین جوانان این کشور بوده و در یک مقطع تاریخی همه هستی خود را فدا کردند، کار بزرگی نیست و تنها بخشی از وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم اضافه کرد: همه مسئولان نظام باید خود را به گونه‌ای تربیت کنند که بتوانیم به مردم افرادی را معرفی کرده و بیان کنیم که در حال حاضر افرادی همچون شهدای ما در راس امور قرار دارند.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول